problem z zapalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

problem z zapalaniem

Post autor: ajurczuk » pt mar 06, 2009 15:38

muj problem polga na ty ze jak prubuje rano odpalic po podrzaniu swiec przekrecam kluczyk lapie odrazu ale po 1 sekundzie gasnie znowu grzeje swiece i za drugim razem zawsze odpala przez chwile telepie a potem juz jeset oki na ciepłym pali na dotyk co to moze byc


powered by xes...

DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » pt mar 06, 2009 15:48

moge sie mylic ale moze ci paliwo przez noc zejsc z pompy,mozesz miec gdzies nieszczelnoc na wezach i lapie lewe powietze i cofa do baku paliwo


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt mar 06, 2009 17:51

Świece do sprawdzenia najprawdopodbniej jedna badz dwie przepalone. No i niestety, ale jak jest zimno to sie troszkę gazu dodaje przy odpalaniu to nie jest niestety tdi.
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 17:52 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » pt mar 06, 2009 17:57

swiece dobre bo ostatnio sprawdzałem wtryski wiec swiece widzałem jak grzeja na własne oczy :) a z tym dodawaniem gazu to nie wiem czy jest dobry pomysł bo jak odpale odrazu na wysokich orotach to mi turbo szybko sie skaczy
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 17:59 przez ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.


powered by xes...

DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » pt mar 06, 2009 18:10

nikt tu nie mowi o dodawaniu gazu do podlogi tylko troche zeby sie podniosly do 1.5tys i po chwili powinna ustac nierowna praca mimo wszystko sugeruje sprawdzic czy paliwo nie cofa do baku jesli tak proponuje zaworek zwrotny ktory przepuszcza w 1 strone i bedzie dobrze
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 18:23 przez DULUŚ, łącznie zmieniany 1 raz.


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » pt mar 06, 2009 18:49

moze byc cos takiego ? http://moto.allegro.pl/item562537333_za ... _12mm.html tylko jakiej ma byc srednicy
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 18:53 przez ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.


powered by xes...

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt mar 06, 2009 20:10

Widocznie paliwo sie cofa. Średnicę sprawdz i kup taki zawór żeby Ci na weżyk pasował. Możesz zmierzyć np. średnicę rurki od filtra paliwa bedzie to samo. Co do dodawania gazu to trzeba zrobić z wyczuciem, a o turbo sie nie bój to tak ma pracować.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » pt mar 06, 2009 21:43

Wydaje mi się że przy odpalaniu nie przyspieszasz obrotów tak zwanym tradycyjnie ssaniem bo zarazem podniosą ci sie obroty nawet do1050i powinien problem się rozwiązać.



DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » sob mar 07, 2009 01:44

u mnie w pasku b4 jest na doplywie 8 a na powrocie 6 z tego co pamietam w golfie w tdi jest tak samo ten zawor moze CI pomoc z tym zeby ci auto odpalalo za 1 razem a z tymi obrotami to mozesz miec zepsuty przyspieszacz pompy mozna gazu troche dokladac i zalozyc zaworek zwrotny badz wybrac sie do pompiaza zeby zobaczyl co jest z twoja pompa


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

golftd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
Lokalizacja: koluszki

Post autor: golftd » sob mar 07, 2009 11:07

witam
ja proponuje wymienic zawór zwrotny w filtrze paliwa
koszta około 20 zł



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » sob mar 07, 2009 14:32

filtr paliwa mam nowy wiec to raczej nie to


powered by xes...

DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » sob mar 07, 2009 14:36

załoz ten zaworek w skleie kosztuje chyba z 25zl http://moto.allegro.pl/item562537333_za ... _12mm.html i powinien pomoc tylko na doplywie nie na powrocie
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 14:36 przez DULUŚ, łącznie zmieniany 1 raz.


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » ndz mar 08, 2009 23:05

Jest to zawór zwrotny(podgrzewacz)niestety na przewodzie zwrotnym na filtrze paliwowym.



afteerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 09, 2009 02:39
Lokalizacja: rajbrot
Kontakt:

Post autor: afteerek » pn mar 09, 2009 02:47

witam mam pewien problem ma golfa 4 1.9tdi 90km jak jest silnik zimny pali na dotyk jak sie zagrzeje musze krecic z 5 sek i odpala czym to jest???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości