problem z zapalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z zapalaniem
muj problem polga na ty ze jak prubuje rano odpalic po podrzaniu swiec przekrecam kluczyk lapie odrazu ale po 1 sekundzie gasnie znowu grzeje swiece i za drugim razem zawsze odpala przez chwile telepie a potem juz jeset oki na ciepłym pali na dotyk co to moze byc
powered by xes...
Świece do sprawdzenia najprawdopodbniej jedna badz dwie przepalone. No i niestety, ale jak jest zimno to sie troszkę gazu dodaje przy odpalaniu to nie jest niestety tdi.
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 17:52 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.
swiece dobre bo ostatnio sprawdzałem wtryski wiec swiece widzałem jak grzeja na własne oczy a z tym dodawaniem gazu to nie wiem czy jest dobry pomysł bo jak odpale odrazu na wysokich orotach to mi turbo szybko sie skaczy
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 17:59 przez ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.
powered by xes...
nikt tu nie mowi o dodawaniu gazu do podlogi tylko troche zeby sie podniosly do 1.5tys i po chwili powinna ustac nierowna praca mimo wszystko sugeruje sprawdzic czy paliwo nie cofa do baku jesli tak proponuje zaworek zwrotny ktory przepuszcza w 1 strone i bedzie dobrze
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 18:23 przez DULUŚ, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
moze byc cos takiego ? http://moto.allegro.pl/item562537333_za ... _12mm.html tylko jakiej ma byc srednicy
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 18:53 przez ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.
powered by xes...
Widocznie paliwo sie cofa. Średnicę sprawdz i kup taki zawór żeby Ci na weżyk pasował. Możesz zmierzyć np. średnicę rurki od filtra paliwa bedzie to samo. Co do dodawania gazu to trzeba zrobić z wyczuciem, a o turbo sie nie bój to tak ma pracować.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
u mnie w pasku b4 jest na doplywie 8 a na powrocie 6 z tego co pamietam w golfie w tdi jest tak samo ten zawor moze CI pomoc z tym zeby ci auto odpalalo za 1 razem a z tymi obrotami to mozesz miec zepsuty przyspieszacz pompy mozna gazu troche dokladac i zalozyc zaworek zwrotny badz wybrac sie do pompiaza zeby zobaczyl co jest z twoja pompa
MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
załoz ten zaworek w skleie kosztuje chyba z 25zl http://moto.allegro.pl/item562537333_za ... _12mm.html i powinien pomoc tylko na doplywie nie na powrocie
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 14:36 przez DULUŚ, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości