kompresja w 1.8rp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pt mar 06, 2009 18:24

mazio_leczna pisze:do zlozenia silnika brejadak ma to wszystko ze klucze wezmie z pracy a na szlif to mi taki znajomy w warsztacie zrobi oplaca sie to robic?
NAJPIERW zanim cokolwiek kupisz to zrób próbę olejową bo wywalisz kasę na szlif bloku i pierścienie a okaże się że problemem były zawory. :crazy:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt mar 06, 2009 18:32

a jak zawory to trzeba zmienic blok?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 18:34

zawory są w głowicy , je sie szlifuje

[ Dodano: 06 Mar 2009 17:35 ]
zrób tą próbe olejową



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pt mar 06, 2009 18:48

a jak zawory to trzeba zmienic blok?
Ty w ogóle orientujesz sie jaki remont chcesz przeprowadzić? Bo z twoich postów wnioskuje że raczej nie do końca znasz budowę silnika i co się wiąże z remontem który chcesz przeprowadzić a koszta będą niewąskie. Można albo to zrobić dobrze albo tanio. Jeśli tanio to faktycznie kupić inny motor i dać mechesowi do przekładki.
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 18:50 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt mar 06, 2009 19:15

mam dokladnie te same odczucia co mate64. Wygląda na to że chciałbyś aby na forum ktoś Ci powiedział jak zrobić remont we własnym garażu a tak sie nie da.
Nie bardzo też w ogóle potarfię znaleźć powód dlaczego pytasz o to wszytko na forum skoro Twój brat jest mechanikiem.
Ogólny zarys masz przedstawiony a resztę powinien wiedzieć mechanik czyli w tym przypadku twój brat.

[ Dodano: Pią Mar 06, 2009 18:23 ]
może to bedzie brutalne co powiem ale trzeba po męsku - Ty się lepiej za ten remont nie bierz jak masz problem z odmierzeniem 5 cm3 oleju bez specjalistycznej miarki :), pytasz czy trzeba zmieniać blok przy przy remoncie głowicy, nie wiesz co to ASO , a silnik który ma na garze 6,5 bara nazywasz zdrowym i mówisz ze ci go szkoda bo jest dobry:), pytasz czy szlif bloku wystarczy bez zmiany pierścieni. No sorry ale z takim poziomem wiedzy to daleko nie zajedziesz po remoncie.



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » sob mar 07, 2009 16:05

spoko dzieki za umoralnienie ale tego nie potrzebuje moj brat jest mechanikiem ale nie jest to moj brat rodzony i mieszka kawaleczek, od tego jest chyba to forum zeby pomagac a nie umoralniac jak jestes jeden z drugim taki mechanior i wszystko potraficie to zalozcie sobie jakies telefon pomocy albo swoj warsztat a nie umoralniaj kogos bede chcial to sam zrobie nie bede chcial to nie bede robil po co tego glupie komentarze zapytalem i chcialem odpowiedzi a nie glupiego gadania mis fazi jest ok wytlumaczyl i zrobie tak jak on mowi nie wiem po co tak cfaniakujecie ze wszystko znacie i umiecie to po co wam forum sami sobie naprawiajcie!! :grrr:



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob mar 07, 2009 16:23

mazio_leczna, pytasz dostajesz konkretną odpowiedź że nie dasz sobie sam rady, skoro nie orientujesz się w podstawowej budowie silnika. Ten remont cie przerośnie, ale proszę bardzo jeśli chcesz to rób, tylko potem nie miej pretensji że zniszczyłeś silnik, pomimo ze mądrzejsi od ciebie ostrzegali. Sas_gti jakbyś nie zauważył ma na forum 4 krotnie dłuższy staż od ciebie i naprawdę wie co mówi, co widać chociażby po ilości punktów pomógł..

Proszę cię bardzo pytasz i otrzymujesz odpowiedź jakiej pragniesz:
szkoda mi tego silnika bo jest jeszcze zdrowy i co by sie w nim przydalo wymienic i zrobic zeby kompresja sie podniosla z gory dzieki za kazda pomoc,i zeby to zrobic w jakis tanszy sposob.
Musisz zdemontować kompletnie silnik (spuścić płyny, zdemontować wtrysk, kolektory, rozpiąć ze skrzynią) wymienić pierścienie na pierwszy szlif, i zrobić szlif (o ile wcześniej już nie był szlifowany), wymienić panewki na pierwszy szlif, przeszlifować wał, uszczelnić cały silnik, wymienić wszystkie simeringi i uszczelki, zdemontować i splanować głowice, wymienić prowadnice zaworowe i same zawory, wymienić szklanki, wszystko złożyć do kupy zalać olejem syntetycznym, prawidłowo dotrzeć auto przez 2000 kilometrów i wtedy na pewno twój problem zostanie rozwiązany będziesz miał książkową kompresje 11 na każdym cylindrze. Koszt tego remontu bez robocizny warsztatów obróbki głowicy bloku i wału to około 1200 złotych na chińskich podrabianych częściach żeby było tanio. Wytrzyma z rok zanim wróci do poprzedniego stanu.

Zadowolony z odpowiedzi? Powodzenia życzę i dla mnie EOT.
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 21:01 przez mate64, łącznie zmieniany 3 razy.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości