NAJPIERW zanim cokolwiek kupisz to zrób próbę olejową bo wywalisz kasę na szlif bloku i pierścienie a okaże się że problemem były zawory.mazio_leczna pisze:do zlozenia silnika brejadak ma to wszystko ze klucze wezmie z pracy a na szlif to mi taki znajomy w warsztacie zrobi oplaca sie to robic?
kompresja w 1.8rp
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
Ty w ogóle orientujesz sie jaki remont chcesz przeprowadzić? Bo z twoich postów wnioskuje że raczej nie do końca znasz budowę silnika i co się wiąże z remontem który chcesz przeprowadzić a koszta będą niewąskie. Można albo to zrobić dobrze albo tanio. Jeśli tanio to faktycznie kupić inny motor i dać mechesowi do przekładki.a jak zawory to trzeba zmienic blok?
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 18:50 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mam dokladnie te same odczucia co mate64. Wygląda na to że chciałbyś aby na forum ktoś Ci powiedział jak zrobić remont we własnym garażu a tak sie nie da.
Nie bardzo też w ogóle potarfię znaleźć powód dlaczego pytasz o to wszytko na forum skoro Twój brat jest mechanikiem.
Ogólny zarys masz przedstawiony a resztę powinien wiedzieć mechanik czyli w tym przypadku twój brat.
[ Dodano: Pią Mar 06, 2009 18:23 ]
może to bedzie brutalne co powiem ale trzeba po męsku - Ty się lepiej za ten remont nie bierz jak masz problem z odmierzeniem 5 cm3 oleju bez specjalistycznej miarki , pytasz czy trzeba zmieniać blok przy przy remoncie głowicy, nie wiesz co to ASO , a silnik który ma na garze 6,5 bara nazywasz zdrowym i mówisz ze ci go szkoda bo jest dobry:), pytasz czy szlif bloku wystarczy bez zmiany pierścieni. No sorry ale z takim poziomem wiedzy to daleko nie zajedziesz po remoncie.
Nie bardzo też w ogóle potarfię znaleźć powód dlaczego pytasz o to wszytko na forum skoro Twój brat jest mechanikiem.
Ogólny zarys masz przedstawiony a resztę powinien wiedzieć mechanik czyli w tym przypadku twój brat.
[ Dodano: Pią Mar 06, 2009 18:23 ]
może to bedzie brutalne co powiem ale trzeba po męsku - Ty się lepiej za ten remont nie bierz jak masz problem z odmierzeniem 5 cm3 oleju bez specjalistycznej miarki , pytasz czy trzeba zmieniać blok przy przy remoncie głowicy, nie wiesz co to ASO , a silnik który ma na garze 6,5 bara nazywasz zdrowym i mówisz ze ci go szkoda bo jest dobry:), pytasz czy szlif bloku wystarczy bez zmiany pierścieni. No sorry ale z takim poziomem wiedzy to daleko nie zajedziesz po remoncie.
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
spoko dzieki za umoralnienie ale tego nie potrzebuje moj brat jest mechanikiem ale nie jest to moj brat rodzony i mieszka kawaleczek, od tego jest chyba to forum zeby pomagac a nie umoralniac jak jestes jeden z drugim taki mechanior i wszystko potraficie to zalozcie sobie jakies telefon pomocy albo swoj warsztat a nie umoralniaj kogos bede chcial to sam zrobie nie bede chcial to nie bede robil po co tego glupie komentarze zapytalem i chcialem odpowiedzi a nie glupiego gadania mis fazi jest ok wytlumaczyl i zrobie tak jak on mowi nie wiem po co tak cfaniakujecie ze wszystko znacie i umiecie to po co wam forum sami sobie naprawiajcie!!
mazio_leczna, pytasz dostajesz konkretną odpowiedź że nie dasz sobie sam rady, skoro nie orientujesz się w podstawowej budowie silnika. Ten remont cie przerośnie, ale proszę bardzo jeśli chcesz to rób, tylko potem nie miej pretensji że zniszczyłeś silnik, pomimo ze mądrzejsi od ciebie ostrzegali. Sas_gti jakbyś nie zauważył ma na forum 4 krotnie dłuższy staż od ciebie i naprawdę wie co mówi, co widać chociażby po ilości punktów pomógł..
Proszę cię bardzo pytasz i otrzymujesz odpowiedź jakiej pragniesz:
Zadowolony z odpowiedzi? Powodzenia życzę i dla mnie EOT.
Proszę cię bardzo pytasz i otrzymujesz odpowiedź jakiej pragniesz:
Musisz zdemontować kompletnie silnik (spuścić płyny, zdemontować wtrysk, kolektory, rozpiąć ze skrzynią) wymienić pierścienie na pierwszy szlif, i zrobić szlif (o ile wcześniej już nie był szlifowany), wymienić panewki na pierwszy szlif, przeszlifować wał, uszczelnić cały silnik, wymienić wszystkie simeringi i uszczelki, zdemontować i splanować głowice, wymienić prowadnice zaworowe i same zawory, wymienić szklanki, wszystko złożyć do kupy zalać olejem syntetycznym, prawidłowo dotrzeć auto przez 2000 kilometrów i wtedy na pewno twój problem zostanie rozwiązany będziesz miał książkową kompresje 11 na każdym cylindrze. Koszt tego remontu bez robocizny warsztatów obróbki głowicy bloku i wału to około 1200 złotych na chińskich podrabianych częściach żeby było tanio. Wytrzyma z rok zanim wróci do poprzedniego stanu.szkoda mi tego silnika bo jest jeszcze zdrowy i co by sie w nim przydalo wymienic i zrobic zeby kompresja sie podniosla z gory dzieki za kazda pomoc,i zeby to zrobic w jakis tanszy sposob.
Zadowolony z odpowiedzi? Powodzenia życzę i dla mnie EOT.
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 21:01 przez mate64, łącznie zmieniany 3 razy.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 179 gości