Kolektor baran do RP-ka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Superbeasto, tylko że stopień spreżania o ciśnienie sprężania to nieco różne sprawy.
Wymiana pierscieni nie wpłynie na zmianę/podniesienie stopnia sprężania a tak napisałeś. Wpłynie na cisnienie spreżania. Stopień sprężania jest stały dla danego silnika co nie znaczy że nie można go w pewny sposób zmienić. Wartosc stopnia sprężania jest stała niezależnie od stanu silnika. Nawet zuzyty silnik co ma cisnienie po 7 barów na każdym garze będzie miał stopien sprężania taki jak po wyjeździe z fabryki.
Wymiana pierscieni nie wpłynie na zmianę/podniesienie stopnia sprężania a tak napisałeś. Wpłynie na cisnienie spreżania. Stopień sprężania jest stały dla danego silnika co nie znaczy że nie można go w pewny sposób zmienić. Wartosc stopnia sprężania jest stała niezależnie od stanu silnika. Nawet zuzyty silnik co ma cisnienie po 7 barów na każdym garze będzie miał stopien sprężania taki jak po wyjeździe z fabryki.
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 17:52 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
przeróbka przepustnicy bo seryjna z mono jest malutka i bardzo ogranicza, do tego lekko doprężyć i można śmigać
cena ? nie duża silnik tani i do eksperymentów dobry
[ Dodano: 15 Cze 2009 13:17 ]
stopień sprężania to stosunek pojemności skokowej 1 cylindra do pojemności komory spalania lub pojemności skokowej całego silnika do 4*komora spalania
cena ? nie duża silnik tani i do eksperymentów dobry
[ Dodano: 15 Cze 2009 13:17 ]
stopień sprężania to stosunek pojemności skokowej 1 cylindra do pojemności komory spalania lub pojemności skokowej całego silnika do 4*komora spalania
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 13:24 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
nicBartek-96 pisze:a polerowanie środka kolektora dało by cos??
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
jeśli wypolerujesz zawory ssące, to lepiej się mieszanka przemieści, jeśli wydechowe to nagar nie będzie się tak szybko osadzał na zaworach i spaliny szybciej opuszczą komore spalania.Bartek-96 pisze:a zaworów??
[ Dodano: 26 Cze 2009 21:04 ]
ale ponoć,żeby nie robić tego na błysk. Ja zrobiłem tylko wydechowe, tzn przepolerowałem. Jeszcze nie wiem czy to dobrze, bo silnik jest w trakcie składania.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości