kompresja w 1.8rp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

kompresja w 1.8rp

Post autor: mazio_leczna » pt mar 06, 2009 17:19

witam mam takie pytanie dzisiaj bylem na sprawdzeniu komprsjii u mechanika i wyszlo takie:
pierwszy cylinder=8,5
drugi cylinder=9
trzeci cylinder=10
czwarty cylinder=6,5


powiedzcie mi chlopaki co teraz zrobic najlepiej tylko jakies sensowne odpowiedzi chcialbym uszlyszec, bo kupic silnik drugi to nie sztuka, sztuka kupic dobry silnik, a szkoda mi tego silnika bo jest jeszcze zdrowy i co by sie w nim przydalo wymienic i zrobic zeby kompresja sie podniosla z gory dzieki za kazda pomoc,i zeby to zrobic w jakis tanszy sposob.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 17:22

najpierw zrób próbe olejową , potem będziesz kombinował



VwMori
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 15:25
Lokalizacja: wawa

Post autor: VwMori » pt mar 06, 2009 17:23

pierścienie + dotarcie zaworów w głowicy.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 17:24

zmierz w danym cylindrze kompresje , potem nalej do niego 5 cm sześciennych oleju i zmierz jeszcze raz , jak wzrosnie ciśnienie to coś nie tak tłok - cylinder , jak nie wzrośnie to masz nieszczelny którys zawór na tym cylindrze , lub oba



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt mar 06, 2009 17:30

tak tylko zeby wlac tyle oleju co mowisz to musze miec jakas miarke, a i nie mam tego przyzadu do pomiaru nie wiecie gdzie to mozna kupic? jak macie to podeslijcie jakies sensowne pierscienie tylko zeby nie byly glupie zamienniki bo to szkoda tylko zakladac



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 17:34

to tylko przykładowo , na co Ci miarka , nalej troszke z butelki , a jak nalejesz więcej to żaden problem , kup sobie strzykawke i juz masz miarke

[ Dodano: 06 Mar 2009 16:37 ]
sensowne pierscienie to w ASO , najpierw zobacz co nie tak , potem będziesz szukał pierścieni , ale jeśli to pierścienie to pasuje szlif i honowanie cylindrów i. t d



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt mar 06, 2009 17:42

oprocz szlifu tez bede musial pierscienie wymieniac? a mniej wiecej koszt tego mozesz mi podac tak pi razy drzwi, tzn gdzie w ASO w takim serwisie?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 17:49

oprócz pierścieni pasuje szlif na cylindrach , ASO to serwisy , tam maja swoje sklepy ( tylko drogie ) kosz zalęży kto robi i gdzie , a jak masz znajomości to za dwie flaszki



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt mar 06, 2009 17:59

znaczy wiesz ja sam bede robil to i moj brejdak on jest mechanikiem to jak mowisz duzo mi to czasu zajmie? mysle ze dam rade a glowica w razie czego jak by byla peknieta to mam druga i mysle ze to da sie zrobic znaczy pierscienie mam do kupienia u znajomego w sklepie za 200zl na 4 cylindry, uda mi sie to samemu zrobic?tylko jeszcze sprawdze to co ty mi mowisz, a jak nazywa sie ten przyrzad do mierzenia kompresjii?



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pt mar 06, 2009 18:05

mazio_leczna pisze:znaczy wiesz ja sam bede robil to i moj brejdak on jest mechanikiem to jak mowisz duzo mi to czasu zajmie? mysle ze dam rade a glowica w razie czego jak by byla peknieta to mam druga i mysle ze to da sie zrobic znaczy pierscienie mam do kupienia u znajomego w sklepie za 200zl na 4 cylindry, uda mi sie to samemu zrobic?tylko jeszcze sprawdze to co ty mi mowisz, a jak nazywa sie ten przyrzad do mierzenia kompresjii?

Manometr.

Sam tego nie zrobisz bo żeby zrobić szlif i honowanie bloku to potrzebny jest sprzęt. A sama wymiana pierścienie nie długo pomoże. Do poprawnego złożenia silnika też potrzeba wiedzy i narzędzi, chociażby klucza dynamometrycznego.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt mar 06, 2009 18:07

a i jeszcze mam pytanie jak wleje tego oleju to mam od razu sprawdzac?czy poczekac niech ten olej gdzies sobie tam po plynie czy mam wlac i od razu cisnac tym sprzetem?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 18:14

lejesz olej , i mierzysz od razu , tłok sam rozprowadzi olej



Awatar użytkownika
mazio_leczna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
Lokalizacja: Dratów Kolonia
Kontakt:

Post autor: mazio_leczna » pt mar 06, 2009 18:16

do zlozenia silnika brejadak ma to wszystko ze klucze wezmie z pracy a na szlif to mi taki znajomy w warsztacie zrobi oplaca sie to robic?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 06, 2009 18:22

jak masz dojscie do sprzętu , to dla czego nie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 375 gości