kompresja w 1.8rp
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
kompresja w 1.8rp
witam mam takie pytanie dzisiaj bylem na sprawdzeniu komprsjii u mechanika i wyszlo takie:
pierwszy cylinder=8,5
drugi cylinder=9
trzeci cylinder=10
czwarty cylinder=6,5
powiedzcie mi chlopaki co teraz zrobic najlepiej tylko jakies sensowne odpowiedzi chcialbym uszlyszec, bo kupic silnik drugi to nie sztuka, sztuka kupic dobry silnik, a szkoda mi tego silnika bo jest jeszcze zdrowy i co by sie w nim przydalo wymienic i zrobic zeby kompresja sie podniosla z gory dzieki za kazda pomoc,i zeby to zrobic w jakis tanszy sposob.
pierwszy cylinder=8,5
drugi cylinder=9
trzeci cylinder=10
czwarty cylinder=6,5
powiedzcie mi chlopaki co teraz zrobic najlepiej tylko jakies sensowne odpowiedzi chcialbym uszlyszec, bo kupic silnik drugi to nie sztuka, sztuka kupic dobry silnik, a szkoda mi tego silnika bo jest jeszcze zdrowy i co by sie w nim przydalo wymienic i zrobic zeby kompresja sie podniosla z gory dzieki za kazda pomoc,i zeby to zrobic w jakis tanszy sposob.
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
to tylko przykładowo , na co Ci miarka , nalej troszke z butelki , a jak nalejesz więcej to żaden problem , kup sobie strzykawke i juz masz miarke
[ Dodano: 06 Mar 2009 16:37 ]
sensowne pierscienie to w ASO , najpierw zobacz co nie tak , potem będziesz szukał pierścieni , ale jeśli to pierścienie to pasuje szlif i honowanie cylindrów i. t d
[ Dodano: 06 Mar 2009 16:37 ]
sensowne pierscienie to w ASO , najpierw zobacz co nie tak , potem będziesz szukał pierścieni , ale jeśli to pierścienie to pasuje szlif i honowanie cylindrów i. t d
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
znaczy wiesz ja sam bede robil to i moj brejdak on jest mechanikiem to jak mowisz duzo mi to czasu zajmie? mysle ze dam rade a glowica w razie czego jak by byla peknieta to mam druga i mysle ze to da sie zrobic znaczy pierscienie mam do kupienia u znajomego w sklepie za 200zl na 4 cylindry, uda mi sie to samemu zrobic?tylko jeszcze sprawdze to co ty mi mowisz, a jak nazywa sie ten przyrzad do mierzenia kompresjii?
mazio_leczna pisze:znaczy wiesz ja sam bede robil to i moj brejdak on jest mechanikiem to jak mowisz duzo mi to czasu zajmie? mysle ze dam rade a glowica w razie czego jak by byla peknieta to mam druga i mysle ze to da sie zrobic znaczy pierscienie mam do kupienia u znajomego w sklepie za 200zl na 4 cylindry, uda mi sie to samemu zrobic?tylko jeszcze sprawdze to co ty mi mowisz, a jak nazywa sie ten przyrzad do mierzenia kompresjii?
Manometr.
Sam tego nie zrobisz bo żeby zrobić szlif i honowanie bloku to potrzebny jest sprzęt. A sama wymiana pierścienie nie długo pomoże. Do poprawnego złożenia silnika też potrzeba wiedzy i narzędzi, chociażby klucza dynamometrycznego.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 202 gości