Pilna szybka pomoc przy zamianie zaworu n75 na n18
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
- Lokalizacja: milicz
Pilna szybka pomoc przy zamianie zaworu n75 na n18
Witam jak porozłączać weże od tych zaworow .Poniewaz myslalem ze to 5 min zajecia i gotowe a ja na parkingu przed blokiem sie mecze i wszyscy patrza jak na pajaca.A nie chce niczego oderwac a bardzo ciezko ida wrecz mm sie nie przesunely a juz mam je odkrecone co tez nie bylo proste poniewaz od chyba nowosci auta nie byly odkręcane zalaczam fotki zrobilem przy okazji zaworki w mk 4 znajduja sie przy pasie podszybia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
- Lokalizacja: milicz
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Tu masz zwykle wezyki bez opasek. Z oryginalnymi opaskami zaciskowymi tak gdzie turbo sterowane jest cisnieniowo a nie podcisnieniowo jest zabawa zeby sciagnac wezyk. Tutaj tylko trzeba go chwycic i krecac nim ciagnac.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 20:40
- Lokalizacja: milicz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości