GOLF III GT SPADEK MOCY, PRZERYWANIE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF III GT SPADEK MOCY, PRZERYWANIE
Mam golfa 1.6GT (101KM) i od pewnego czasu mam dziwne objawy! Jak jest zimny to jeździ pięknie ale jak tylko troszke sie nagrzeje to całkowicie traci moc i odzyskuje ją dopiero na ok 4000 obrotów! Pali mi jak smok koło 16 litrów! Na początek wymieniłem sobie świece i przewody. Nic nie dało więc byłem w serwisie VW i na kompie wykazało przepływomierz i sonde! Wybuliłem 1000zł i już miałem nadzieje że bedzie ok ale niestety nie jest!!! Byłem ponownie na kompie i już żadnych błędów nie było! Pojechałem do mechanika żeby sprawdzili mi czy czasami silnik nie jest na złom ale powiedzieli mi że jego stan jest idealny!!! I o co tu chodzi???
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 12:34 przez Domino350, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam dokładnie ten am problem co ty, tyle że mam silnik 1.8 i mam to samo, jak zimny idzie jak przecinak po chwili lekkim nagrzaniu muli i zaczyna przerywać , czeski film.
Wymieniłem już:
Przewody zapłonowe (Beru)
Świece (Beru)
Palec zapłonowy
Kopułkę aparatu zapłonowego
Filtr paliwa który był całkowicie zapchany
Czujnik temperatury silnika
Filtr powietrze
odoliwiłem wtyczkę od wtrysku
Prze psikałem WD40 Wtyczki wszystkie
Objaw daje zostaje ten sam,dziś chyb zaryzykuje i kupie na szrocie cewkę zapłonową ,bo takie sugestie też padły.NIE wiem co już robić , miałem FORDA , mówili ze FORD hu... wart , ale już chyba to powiedzenie tyczy się też tego zasranego GOLFA. Jeździłem po mechanikach, stwierdzono tyle rzeczy ze musiałbym wymienić pól auta i narazić się na extra koszta, w warsztatach tylko naciągają już to przerabiałem nie raz , dlatego pisze tutaj na forum , bo wiele rzeczy jest czasem banalnych tylko ludzie muszą podpowiedzieć rozne opcje.
Wymieniłem już:
Przewody zapłonowe (Beru)
Świece (Beru)
Palec zapłonowy
Kopułkę aparatu zapłonowego
Filtr paliwa który był całkowicie zapchany
Czujnik temperatury silnika
Filtr powietrze
odoliwiłem wtyczkę od wtrysku
Prze psikałem WD40 Wtyczki wszystkie
Objaw daje zostaje ten sam,dziś chyb zaryzykuje i kupie na szrocie cewkę zapłonową ,bo takie sugestie też padły.NIE wiem co już robić , miałem FORDA , mówili ze FORD hu... wart , ale już chyba to powiedzenie tyczy się też tego zasranego GOLFA. Jeździłem po mechanikach, stwierdzono tyle rzeczy ze musiałbym wymienić pól auta i narazić się na extra koszta, w warsztatach tylko naciągają już to przerabiałem nie raz , dlatego pisze tutaj na forum , bo wiele rzeczy jest czasem banalnych tylko ludzie muszą podpowiedzieć rozne opcje.
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 13:10 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie cewka bo wymieniłem ją też na nówke sztuke i dalej jest to samo!!! Świece i przewody też mam Beru!! Problem tkwi gdzieś w elektryce - tak mi sie wydaje!!
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 14:20 przez Domino350, łącznie zmieniany 1 raz.
Jezeli duze jest spalanie , to w takim razi mzoe to byc sonda lambda u mnie moze tez bo ma ona duzy wplyw na miesznake paliwa, jak napsialem u mnie objaw mulenia robie sie po paru minutach nagrzania auta, wiec mzoe szlak trafil sonde cąłom, lub grzalke w niej , i po nagrzniu silnika muli.Pojechałem dzis pod kompa pod VAGA podpiac okazało sie ze w uacie nie am wtyczkli diagnostycznej gdzies ja wcieło . Moze ktos wie gdzie jej suzkac?
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 17:07 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości