Dreak'e pisze:chociaż i tak lepiej byś na tym wyszedł gdybyś kopił 16V
kupiłem 16V PL z zamiarem założenia, gdzieś w moich tematach było... ale zrezygnowałem, jak zabrałem sie za złożenie instalacji elektrycznej do kupy... podziękowałem. Za dużo pourywanych końcówek i porozrywanych kabli. Sprzedałem. Z RP jest tak, że jest to niewdzięczny temat, czy kolektor baran czy nie baran itd... Wiesz, jak ja kupiłem swojego RP to naprawdę chodził jak diesel, zrobiłem remont i komfort jazdy był inny, wywaliłem kata i dźwięk był inny, wymieniłem olej na droższy i przy mrozach nie trząsł sie jak diesel, założyłem walek od PB i auto przyspiesza jeszcze przy wyzszych obrotach...Za kazdym razem jak coś sie przy nim dłubnie to jest efekt. A to czy jest sens czy nie ma pozostawmy do indywidualnej interpretacji każdego użytkownika RPka. Ja będę modził ten silnik, a chociażby dlatego, żeby się czegoś nauczyć. Plany są,a głowica z G60 już do mnie pędzi... Samochód zostanie zmierzony g-techem przed modami i po modach, wtedy wypowiem sie czy był sens. Ale to dopiero w cieplejsze miesiące... A co do kolektora barana to jestem za, ale nie za taką kasę, lepiej moim zdaniem przerobić ten od 2.0 rurowy, a nawet założyć ten żeliwny, a wiecej pieniędzy zostanie w kieszeni, a to co ma dawać to pewnie też da.
[ Dodano: 06 Mar 2009 11:48 ]
heh wymieniłem ślizgi foteli... i nie latam już po całym samochodzie... jest sens? jest.
[ Dodano: 06 Mar 2009 11:49 ]
Dreak'e pisze:radziłbym Ci spojrzeć w stronę przepustnicy
też pędzi do mnei cały układ wtryskowy i zostanie odpowiednio potraktowany...