Dolot Sparco do mk2 G60

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Dolot Sparco do mk2 G60

Post autor: teczka » czw mar 05, 2009 00:43

Witam moje pytanie brzmi czy warto zakładać ten dolot do silnika GTI 8v o oznaczeniu PG czyli G60, czy lepiej bedzie pozostać przy standardowej puszcze ze zwykłym filtrem Knechta?

tu link do tego dolotu Sparco:
http://moto.allegro.pl/item564185309_do ... green.html

Czy jest to wogóle dobry sprzet, ktos go mógłby polecić? czy moze kolejna chińszczyzna?
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 10:15 przez teczka, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw mar 05, 2009 18:59

teczka pisze:czy warto zakładać ten dolot do silnika GTI 8v o oznaczeniu PG
nie


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » czw mar 05, 2009 19:19

no ok ale co że nie dostosowany do G60? czy poprostu nie zakładac bo nie warto i zosatć przy std. puszcze



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw mar 05, 2009 19:49

teczka pisze:nie zakładac bo nie warto
lepiej odłoż troche wiecej i jakieś inne mody... stożek+kompresor może skrócić ciut żywność kompresora. Zresztą wszytsko było już pisane w dziale G60


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » czw mar 05, 2009 22:45

no z tym zywotem kompresora to lipa jest własnie przy tym stozku, szkoa bo ładny ogłos daje :grin: . A czym możemy jeszcze polepszyć pomruk w G60 bo na zwykłej wkłace nie daje to takiego brzmienia jak na stozku. Posiadam ostatni tłumik Supersprint i chciałbym cos jeszcze dorzucić , zastanawiam sie także nad wywaleniem kata. Co sądzicie?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt mar 06, 2009 08:28

teczka pisze:Posiadam ostatni tłumik Supersprint i chciałbym cos jeszcze dorzucić , zastanawiam sie także nad wywaleniem kata. Co sądzicie?
dorzucić? Lepiej wyrzucić :helm: wyjmij środkowy (ten przed belką tylną) i zobacz czy Cie satysfakcjonuje dźwięk. Co do modów podnoszących moc to mozesz spróbowac dać jakiś kolektor wydechowy sportowy.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pt mar 06, 2009 09:27

No ok a jak ze spalaniem czy mocno to odczuje, bo jak wiadomo G60 jest na Digifancie I.
Druga sprawa to jakiej śrenicy dać rurę (napewno najlepsza bedzie kwasówka)?
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 15:17 przez teczka, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt mar 06, 2009 09:54

teczka pisze:jak ze spalaniem czy mocno to odczuje
chcesz modzić a pytasz sie o spalanie...
teczka pisze:jak wiadomo G60 jest na Digifancie II
tym akcentem zakończę odpowiedzi w tym temacie (oczywiście PG jest na Digifant I )

http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=74 tutajmasz wielki dział gdzie już wszytsko pisze
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 09:55 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt mar 06, 2009 19:05

pomijając sens montażu stożka do pg to tutaj jest taniej

http://rallyshop.pl/index.php?k378,doloty-powietrza

teczka, ile dmucha Twoje G?
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 19:05 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pt mar 06, 2009 20:13

teczka pisze:jak wiadomo G60 jest na Digifancie II
tym akcentem zakończę odpowiedzi w tym temacie (oczywiście PG jest na Digifant I )


wow kolego i co czujesz sie teraz lepiej? Zwykła pomyłka przy pisaniu ale chociaż poprawiłeś mój bląd- dzieki. Druga sprawa jak napisałeś swoim "akcentem" nikt nie każe Ci sie wypowiadac i nie musisz nikogo informować gdy kończysz. Jak dobrze odnosze wrażenie te forum ma pomagać i rozmywać wszelkie wątpliwości a niektórzy poprostu nie szanują tego robiąc sobie posmiewisko z innych. Chciałem znać jedynie przybliżona wartośc spalania bo wiem że napewno wzrosnie ale cóz najlepiej bedzie przekonac sie na własnej skórze bo zapytac sie kogoś to jakoś ciężko jest. Ps dzieki za linka :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości