Rdza wychodzi co roku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki co wy mówicie że VW ma slabe blachy !!! w mk3 do 94 roku sypały się blachy !! w mk1 czy 2 trudno znaleść zadzerwiały model no chyba że ktoś przywalił dzwona i nie chlujnie to zakamuflował. Opel, Ford, Honda czy Renault to się sypie i gnije. Nieraz pije browara u kumpla lakiernika i on chwali VW bo konserwacje blach mają super !! Oprócz mk3 do 94 roku.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
moim zdaniem blachara we wszystkich rocznikach MK3 to jednoi to samo... Mk2 i MK1 mialy ja 100x lepsza niz MK3vw_vandal pisze:Chłopaki co wy mówicie że VW ma slabe blachy !!! w mk3 do 94 roku sypały się blachy !! w mk1 czy 2 trudno znaleść zadzerwiały model no chyba że ktoś przywalił dzwona i nie chlujnie to zakamuflował. Opel, Ford, Honda czy Renault to się sypie i gnije. Nieraz pije browara u kumpla lakiernika i on chwali VW bo konserwacje blach mają super !! Oprócz mk3 do 94 roku.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
- Eso
- --------
- Posty: 396
- Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
- Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
- Kontakt:
ja mam 95 i na wiosne progi do wymiany, przedni lwt blotnik bo jak otwieram drzwi to widac ogromna dziure od strony nadkola,przednie drzwi do listwy, i te prostokaty pod tylnymi lampami. zadna 3 nie byla cynkowana wiec niema sie co dziwic.
MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
- Eso
- --------
- Posty: 396
- Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
- Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
- Kontakt:
Jak szukalem golfa dla siebie to jezdzilem troche. widzialem kilka 97 to byly gorsze od mojego 95. zalezy jak kto garazuje i ile jezdzi
MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
- palel36
- Gadatliwa bestia
- Posty: 541
- Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
- Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
- Kontakt:
ja w MKII mam kilka ognisko rdzy ale jest z 90 a MKIII np. z 93 to nie które egzempl. to są rost style więcej rdzy niż lakieru xDD
[ Dodano: 11 Sty 2009 22:25 ]
ja w MKII mam kilka ognisko rdzy ale jest z 90 a MKIII np. z 93 to nie które egzempl. to są rost style więcej rdzy niż lakieru xDD starszy a lepszy
[ Dodano: 11 Sty 2009 22:25 ]
ja w MKII mam kilka ognisko rdzy ale jest z 90 a MKIII np. z 93 to nie które egzempl. to są rost style więcej rdzy niż lakieru xDD starszy a lepszy
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
ja mam 97 i wymieniałem dwa błotniki przednie bo ruda od dołu je podzirawiła.. teraz mam progi do wymiany(korozja i wypadek) + błotnik jeden i drzwi (wypadek)a tak to plamik jakies takie dziwne i na drzwiach od kierowcy od srodka mam babla z ktorym sprobuje sam powalczyc tylko musze poczytac na forum jeszcze troszeczke bo z tego co wstepnie poczytałem to mozna samemu bardzo ładnie zaprawki porobic golf wersja 3d biały kolor
pozdrawiam:pub:
pozdrawiam:pub:
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
mozliwe, ja mam druga polowe 95rok i rdzy nie ma, tzn dostal lekko w drzwi i wylazi mi lekko rdzawka, tzn pod lakierem sie sprawa rozgrywa, pod szyba na dlugosci 2-3mm i tyle, progi zdrowiutkie az milo, tylko ranty zagiete w jednym miejscu, ale mimo to sa zdrowe.palel36 pisze:podobno jakieś lepsze blachy były po 95r. ale nie wiem ile w tym prawdy
bite auto i wymalowane zawsze bedzie gnilo, a wymalowac cale auto pod handel to 1200zl i mozna drugie tyle za auto wolacEso pisze:a mam 95 i na wiosne progi do wymiany, przedni lwt blotnik bo jak otwieram drzwi to widac ogromna dziure od strony nadkola,przednie drzwi do listwy, i te prostokaty pod tylnymi lampami. zadna 3 nie byla cynkowana wiec niema sie co dziwic.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
To może przy okazji dodam coś z tego samej marki lecz z innego modelu. Mianowicie kupiłem VW Polo 6N. Marzec 95. Auto przywiozłem z Niemiec.
Pomiar grubości lakieru na nadwoziu wskazuje całkowicie równą i oryginalną powłokę lakierniczą. Z jednym wyjątkiem - pokrywą bagażnika. Jest pomalowana równo ale cienko...
Rudą zauważyłem już przy zakupie - jest to pryszcz o wymiarach jakieś 1,5 x 1,5 cm. Zrobił się kalafiorek i zastanawiam się jak go naprawić. Ponadto ruda znaczy swoje położenie na otworze odpływowym w dole klapy i otworach do odbojników.
Ruda nie ominęła też klamki otwierania klapy (szorstka powierzchnia) i bębenka zamka, który zwyczajnie zardzewiał.
Druga sprawa to metalowa część przedniego zderzaka. Jest to dolny pas z plastikową kratą wlotu powietrza. Tam także panoszy się rdza.
Co ciekawe reszta auta jest zaskakująco zdrowa. Ostatnio, gdy montowałem uchwyt do gaśnicy w bagażniku, demontowałem tylną lampę - miałem wgląd w tylne nadkole i dolną tylną część nadwozia. Wynik - brak wilgoci, brak rdzy! Nie ukrywam zadowolenia ale mam do Was pytanie:
Jak radzicie wytrzebić rdzę z tylnej klapy i przedniego zderzaka? Rozumiem, że w przypadku perforacji nie ma sensu łatać starych części ale jeśli jest to zjawisko powierzchniowe to jak radzicie się tego pozbyć?
Jakich środków malarskich użyć?
Pomiar grubości lakieru na nadwoziu wskazuje całkowicie równą i oryginalną powłokę lakierniczą. Z jednym wyjątkiem - pokrywą bagażnika. Jest pomalowana równo ale cienko...
Rudą zauważyłem już przy zakupie - jest to pryszcz o wymiarach jakieś 1,5 x 1,5 cm. Zrobił się kalafiorek i zastanawiam się jak go naprawić. Ponadto ruda znaczy swoje położenie na otworze odpływowym w dole klapy i otworach do odbojników.
Ruda nie ominęła też klamki otwierania klapy (szorstka powierzchnia) i bębenka zamka, który zwyczajnie zardzewiał.
Druga sprawa to metalowa część przedniego zderzaka. Jest to dolny pas z plastikową kratą wlotu powietrza. Tam także panoszy się rdza.
Co ciekawe reszta auta jest zaskakująco zdrowa. Ostatnio, gdy montowałem uchwyt do gaśnicy w bagażniku, demontowałem tylną lampę - miałem wgląd w tylne nadkole i dolną tylną część nadwozia. Wynik - brak wilgoci, brak rdzy! Nie ukrywam zadowolenia ale mam do Was pytanie:
Jak radzicie wytrzebić rdzę z tylnej klapy i przedniego zderzaka? Rozumiem, że w przypadku perforacji nie ma sensu łatać starych części ale jeśli jest to zjawisko powierzchniowe to jak radzicie się tego pozbyć?
Jakich środków malarskich użyć?
PozdraVWiam!
- kograman
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 13:34
- Lokalizacja: Grupa Dolny Śląsk
- Kontakt:
Ja mam swoje mk3 z końca 94r. Wszystkie progi i podwozie oryginalnie są zakonserwowane.
Autko mam 2,5 roku w kraju i przez 2 lata stało na dworze.
Skutek jest, bo już przednie nadkole mi zaczęło zżerać (na samym dole przy progu)
Dzisiaj właśnie bawiłem się w likwidację bąbla a był on dosyć spory.
Chłopaki z forum radzili mi wymienić cały element, ale na szczęście nie zjadło go na wylot także tylko wyczyściłem ładnie i pomalowałem.
Zobaczymy jak to będzie się trzymać.
Poza tym zawsze przed zimą zaglądam do autka pod spód i jak tylko goła blacha to konserwacja a jak rdza to czyszczonko (jak do tej pory to rdze mam tylko na uchwytach od baku poza tym widzę, że spód mi się trzyma z czego jestem bardzo zadowolony.
Autko mam 2,5 roku w kraju i przez 2 lata stało na dworze.
Skutek jest, bo już przednie nadkole mi zaczęło zżerać (na samym dole przy progu)
Dzisiaj właśnie bawiłem się w likwidację bąbla a był on dosyć spory.
Chłopaki z forum radzili mi wymienić cały element, ale na szczęście nie zjadło go na wylot także tylko wyczyściłem ładnie i pomalowałem.
Zobaczymy jak to będzie się trzymać.
Poza tym zawsze przed zimą zaglądam do autka pod spód i jak tylko goła blacha to konserwacja a jak rdza to czyszczonko (jak do tej pory to rdze mam tylko na uchwytach od baku poza tym widzę, że spód mi się trzyma z czego jestem bardzo zadowolony.
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2009 12:01 przez kograman, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafreality
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw sty 22, 2009 18:23
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Ja będę wkrótce malował całego mk3 92rok , została jeszcze wymiana wlewu paliwa, cały wlew zgnił i jak czyściłem maszyną ze szczotką drucianą, to się posypały dziury i teraz blacharz się będzie zajmował wstawkami. Wstawkami, bo kupić wlew do Golfa NOWY lub z Seata graniczy z cudem, nigdzie w hurtowniach blacharskich tego nie mają, tylko zewnętrzną część wlewu mają w sprzedaży.
Oczywiście klapę tylną całą wymieniłem na nową oraz wyciąłem uszczelkę z szybą, tak że nie muszę kupować nowej uszczelki, tylko tą starą z szybą wkleję z powrotem.
Dół lewego błotnika oczywiście też zgnity, ale to blacharz naprawi, po tym wszystkim powinno być już pięknie, całego lakieruję na biało.
Ma ktoś pomysł jak lub czym podłożyć w tylny szybach bocznych uszczelki z szyb do lakierowania? (ciężko się je zakleja, bo przylegają do błotników)
Oczywiście klapę tylną całą wymieniłem na nową oraz wyciąłem uszczelkę z szybą, tak że nie muszę kupować nowej uszczelki, tylko tą starą z szybą wkleję z powrotem.
Dół lewego błotnika oczywiście też zgnity, ale to blacharz naprawi, po tym wszystkim powinno być już pięknie, całego lakieruję na biało.
Ma ktoś pomysł jak lub czym podłożyć w tylny szybach bocznych uszczelki z szyb do lakierowania? (ciężko się je zakleja, bo przylegają do błotników)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 266 gości