problem z ABF przerywanie na obrotach ok 2,4 do 3tys !!!!!!

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw mar 05, 2009 14:20

g-zone pisze:szarpanie nastepuje gdzies po 2-3 min od włączenia zimnego silnika
nie wiem jaką masz wtedy temperaturę ale może wtedy już zaczyna brać odczyty z lambdy i może być coś właśnie z tą sondą. Tak jak EVO pisał: diagnostyka -bez tego ani rusz... możesz wymienić pare części aż w końcu trafisz albo i nie.
TAZ pisze:Żeby zaskoczył to trzeba się namęczyć rozrusznikiem i przepustnicą.
Masz może takie wrażenie jakby go zalewało?
Nie wiem jak jest w ABF ale jakiś sygnał kiedy kręcisz rozrusznikiem na komputer powinien być. Wtryski powinny podać więcej paliwa wtedy... (ale mówie niewiem jak jest w ABF i niech ktoś powie jak jest)
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 14:25 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » czw mar 05, 2009 16:00

TAZ pisze:Mam LPG, ale po resecie kompa i jeździ tylko na benie dalej jest to samo. LPG na blosie mam .
no to tak przeczyść regulator biegu jałowego tzw krokowca...
i czy to wyglada tak że jedziesz na LPG gdzieś sie zatrzymujesz i silnik jest już ciepły i odpalasz go na PB i wtedy nie chce zapalić??

CSR_GTI pisze:ale może wtedy już zaczyna brać odczyty z lambdy i może być coś właśnie z tą sondą.
nie wydaje mi sie ale dla pewności mozęsz ją rozpiąć z wtyczki i wtedy sprawdzić


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Post autor: Drogojad » czw mar 05, 2009 18:02

no i co z tym szarpaniem bo koledzy zeszli z tematu :bajer:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 08, 2009 13:31

g-zone, nie czaruj mi tu z zapraszam cie do mojego warztatu, bo ja mam odlane od jakiegos czasu na klientow z forum chcacych usilnie naprawic auto do momentu az przestanie jezdzic( funkcja moda zabraniala mi sie otwarcie wypowiedziec na ten temat) ale wiekszosc ludzi ktorzy szukaja pomocy na forum rozpoczyna rozmowe tak: cos mi sie dzieje z autem naprawisz mi?? Podaje mu koszta decyzja na naprawe po czym po eszystkim mowize kasy mu zabraklo mimo ze o kosztach zostal poinformowany n starcie, w tym miejscu pozdro dla pana z czerwonego golfa 2, Ja z tego zyje i nie zapraszam nikogo poza tymi ktorych znam z zycia dawno przed tym jak powstalo to forum, co do pomocy, jak zauwazyles lub tez nie WPROST nie powiedzialem gdzie szukac przyczyny ale łatwiej jest Wam narzekac ze evo zly zamiast czytc ze zrozumieniem... wiec drukowanymi literkami
PROBLEM NIE LEZY W OSPRZECIE SILNIKA co jest rownoznaczne z : zrobcie porzadna diagnoze bo tak macie loterie fantowa w sensie koledzy mówia co wymienic na zasadzie loterii a wlasciiel wymienia fanty przy silniku a tak nie pomoze...
reasumujac znajdzicie kogos do poradne diagnozy zaplaccie mu odpowiedni kase ( ostatnio slyszalem o warsztacie we wrocku ktory wzial 300 pln za diagnoze( zwykle kosza taka sume za dianoze) i to trafna) do tego trwajaca 40 inut, wiec jest to usterka dosyc prosta co napisalem dawno.
Wracajac na chwile do kwestii tych co maja wieksza wiedze na ten temat... Skoro sa tacy to dlaczego ich tu nie ma??? czyzby tez chodzi im o $$ tylko cicho siedza??
Ja przynajmniej jestem szczery za caritas nie robie i nie zamierzam. kompa i map sensor zostaw w spokoju


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » ndz mar 08, 2009 20:45

evolution pisze:Wracajac na chwile do kwestii tych co maja wieksza wiedze na ten temat... Skoro sa tacy to dlaczego ich tu nie ma??? czyzby tez chodzi im o $$ tylko cicho siedza??
Ja przynajmniej jestem szczery za caritas nie robie i nie zamierzam. kompa i map sensor zostaw w spokoju
poprostu już wyszedłeś na WIELKIEGO ..........., napisał temat na racing forum

http://www.racingforum.pl/duzy-problem- ... 63828.html

, po chwili napisał GTO nikt go nie zmuszał i sam określił błąd dokładnie, za co mu dziękuje bardzo, jak i jeszcze jednemu koledze, które xywy nie powiem ;), jednak jesteś mały EVO, a tylko kasa kieruje Twoim życiem.......... więc powodzenia.......jesli już bedziesz sie wypowiadał to pisz do ludzi jak przystało, a nie graj "kałboja" bo z takim podejściem........zyskasz nowych klientów :helm:



Awatar użytkownika
gadom67
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 25, 2008 21:29
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

Post autor: gadom67 » pt mar 13, 2009 15:06

Chłopaki jeszcze jedna rzecz jest do sprawdzenia.U koleszki mojego okazalo sie ze kabel od czujnika halla jest caly popekany a jak sie go dotkenlo reka to cala izolacja pekala i to prawdopodobnie narobilo zamieszania.Teraz auto jest w trakcie skladania do kupy bo grubszy remont byl ale przy pierwszym rozruchy niby wszystko ok bylo.Zobaczymy jak bedzie w trakcie jazdy o czym na pewno napisze.pozdr



Awatar użytkownika
artym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: artym » sob mar 14, 2009 02:33

nie taki gruby ten remont :chytry:


-->>SCIROKIEJ DROGI!!-->>

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn mar 16, 2009 21:16

przekaznik...hmmm...warto pamietac gdyby coś...g-zone, doszedłeś który to a jeśli tak to pomogło??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn mar 16, 2009 22:10

duber pisze:przekaznik...hmmm...warto pamietac gdyby coś...g-zone, doszedłeś który to a jeśli tak to pomogło??
Chodzi o główny przekaźnik kompa, ma on numer 30.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn mar 16, 2009 22:37

hmm jestem elektronik automatyk i w karierze mojej zazwyczaj przekaznik dziala albo nie.a tu w pewnym zakresie mialby szfankowac?niby w jaki sposób?moze ktos to rozwinąć?



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » wt mar 17, 2009 04:06

przez jakiś czas auto jeździło dobrze, ale wczoraj znowu się zaczeło...... :grrr: ma ktoś może schemat, jak zrobić to zasilanie bezpośrednio do komputera?, albo jak to zbudować :helm: nie znam sie kompletnie na takich naprawach :/



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt mar 17, 2009 07:34

duber pisze:hmm jestem elektronik automatyk i w karierze mojej zazwyczaj przekaznik dziala albo nie.a tu w pewnym zakresie mialby szfankowac?niby w jaki sposób?moze ktos to rozwinąć?
bardziej chodzi o korozje w skrzynce na stykach jak o sam przekaźnik.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt mar 17, 2009 09:04

Zobacz sobie tutaj jeśli interesuje ciebie schemat tego przekaźnika
http://volkswagen.msk.ru/electro/golf94.zip
Strona 11 , tam jest schemat osprzętu silnika i jest tam ecu relay czy jakoś tak zaraz obok fuel pump relay i masz piny gdzie co i jak wchodzi, różnice mogą być w kolorach kabli w zależności od rocznika auta ale piny raczej się nie zmieniają.

Pozdrawiam
Dawid



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » wt mar 17, 2009 16:29

bardziej chodzi o korozje w skrzynce na stykach jak o sam przekaźnik.
u mnie to szrpanie jest wyjątkowo dziwne, nastepuje samowolnie po 2-3 min od zapalenia zimego silnika, albo wtedy kiedy zaczne ostro cisnąć na gaz, to wtedy ECU nie dostaje ładowania? czy o co chodzi z tym problemem,

Na prosty rozum elktroniczno-elktryczny
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 16:48 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości