Witam poniżej zamieszczam fotkę , widać na niej jak kabelek jest przetarty, którego dnia tez coś w aucie grzebałem koło niego i kopnął mnie prąd.Co zrobić z tym fantem? kupić koszulkę termokurczliwą ? i założyć ? i jaki to ma wpływ na auto ? tzn czy ma ten przetarty kabelek jakieś wpływ na parce silnika ? co z tym fantem zrobić ? a może prze to tez czujnikiem temp. dostał w dupę ?
Przetarty kabelek od wtyczki czujnika temperatury.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Albo kup koszulkę albo odtłuść i owijaj taśma izolacyjną. Czujnik temperatury to częsta awaria w golfach, więc jeżeli przetarty jest tylko ten jeden przewód i nie robił zwarcia to nie miał wpływu na czujnik i nie był przyczyną jego niedomagania.
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
No tak ale pisałem ze on kopie przebija się z niego prąd . OD jakiegoś czasu ma problem z przerywaniem podczas jazdy oraz muleniem, jak zimny to idzie po chwile się lekko nagrzeje i wtedy muli, tak samo jak si nagrzeje postoi trochę to wtedy jak ruszam i jadę znowu chodzi jak żyleta tzn przyspiesza i ładnie ciągnie i po chwili znowu staje się molowaty i przerywa może przetarty przewód jest tego przyczyną ? lub uszkodzony czujnik temp od tego przetartego przewodu?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 14:55
- Lokalizacja: Ostrołęka
Witam Serdecznie.
Jak w wypowiedzi kolegi czyzaczka odtłuść kabelek nałóż koszulkę i najlepiej polutuj ten przewodzik. A powinno się poprawić. Jednak jeśli to nic nie zmieni tzn że czujnik temperatury się zepsuł i będziesz musiał go wymienić. On odpowiada za automatyczne ssanie i stąd te problemy z silnikiem.
Piszesz że po rozgrzaniu zaczyna przerywać i się mulic, a to dlatego że nagrzewa się i rozciąga izolacja i wtedy przetarte części kabelka tracą ze sobą połączenie.
Pozdrawiam.
Jak w wypowiedzi kolegi czyzaczka odtłuść kabelek nałóż koszulkę i najlepiej polutuj ten przewodzik. A powinno się poprawić. Jednak jeśli to nic nie zmieni tzn że czujnik temperatury się zepsuł i będziesz musiał go wymienić. On odpowiada za automatyczne ssanie i stąd te problemy z silnikiem.
Piszesz że po rozgrzaniu zaczyna przerywać i się mulic, a to dlatego że nagrzewa się i rozciąga izolacja i wtedy przetarte części kabelka tracą ze sobą połączenie.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości