Boże!!! Czy mój Gofer umiera!?!?!?!?!?!?!?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Boże!!! Czy mój Gofer umiera!?!?!?!?!?!?!?

Post autor: hanti » śr gru 21, 2005 10:43

Rzecz wyglada następująco:
wracając dziś w nocy z niemiec zajechałem na parking gdzie zobaczyłem chwile później wieeeeeelką plame oleju pod autkiem. :grrr: Jak sie okazało to "krwawił" mój Gofer!!!!
cała komora silnika jest zafajdana oliwą sęk w tym że wyglądało to jakby olej wywaliło przez bagnet ale dlaczego?????
Auto zachowuje sie normalnie nie szarpie , silnik pracuje płynnie( powiem nawet że dużo ciszej - znikła wada fabryczna silnika JP????), nie stracił nic z mocy( przy 50KM napewno dało by sie to odczuć), kontrolka od oliwy gasnie po około 2-3 sekundach od odpalenia i co najważniejsze nie kopci.
co to może być???? powiem szczerze, że sam nie wiem najpierw ide spać potem musze wymyć całą komore wraz z silnikiem, może wtedy będzie coś widać.
z góry dzięki za pomoc :prayer:


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » śr gru 21, 2005 11:20

Być może zapchało się odpowietrzenie! Tak myśle, ale nie chce eprowadzić w błąd, może ktoś jeszcze się wypowie?



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr gru 21, 2005 11:28

sprawdz moze czy przypadkiem korek spustowy od okeju sie troche nie odkrecil...I tak nieraz bywa.Wspolczucie...Golfy sa the best !



Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » śr gru 21, 2005 12:34

w benzynie to moglaby sie zatkac odma... a w dieslu to nie wiem...


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

Awatar użytkownika
chabina
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lut 23, 2005 20:08
Lokalizacja: Wieluń / Wawa
Kontakt:

Post autor: chabina » śr gru 21, 2005 13:29

w moim dieselku tez mialem taki problem koles w korku podjechal i mowi ze zostawiam za soba struzke oleju na drodze !
juz myslalem, ze jakas masakra w silnkiu a okazalo sie ze filtr oleju po prostu pękł chyba ze starosci wymienilem i po sprawie :bigok:



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Filterek

Post autor: Razal » śr gru 21, 2005 13:43

chabina pisze:w moim dieselku tez mialem taki problem koles w korku podjechal i mowi ze zostawiam za soba struzke oleju na drodze !
juz myslalem, ze jakas masakra w silnkiu a okazalo sie ze filtr oleju po prostu pękł chyba ze starosci wymienilem i po sprawie :bigok:
Pękł, albo się poluzował - a ciśnienie robiło swoje :hmm: Przez bagnet to raczej nie pasuje

Stawiam na filterek :pub:

Pozdrooo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr gru 21, 2005 14:12

Może przez czujnik ciśnieniaa oleju?


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw gru 22, 2005 19:28

na dzień dzisiejszy to są tylko dwie możliwości
1. zapchało sie odpowietrzenie (teraz jest stan oleju ok. i nie widać zbytnio wycieków)
2.pierścień uszczelniajacy w jednym z cylindrów (dziś rano o dziwo nie miał ochoty zapalić dopiero za 3. razem)

poza tym mój zaufany mechanior( wielbiciel VW) stwierdził,że nie musi kopcić - hehe- ale kazał pojeździć przez swięta i kontrolować wszystko tzn. ewentualne wycieki i stan oleju jak nie będzie wycieków a ubądzie oleju to do sprawdzenia ciśnienie na baniakach i wtedy decyzjaco dalej.
zdążył mnie już pocieszyć , że jak to pierścień szczelił to........... dosyć kosztowne i może się zastanowić nad kupnem innego motoru???? może jakieś 1,9 TD albo mk3(stoi na sprzedaż za 8,5 tyś PLN z uszkodzonym zderzakiem przednim r. prod. 1995


Wielkie dzięki za pomoc


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 470 gości