Post
autor: Beton-Wojtek » śr mar 04, 2009 20:41
obroty zaczeły wariować: jak pomykałem do 80-100 to obroty mia całkim OK, ale jak trzeba było przyspieszyć tak do 140 to już nie wracały tylko zatrzymywała sie na 2k , no to pogrzebałem troche wyczyściłem przepostnice, zawór wolnych obrotów, przpłukałem brenerem obudowe filtra i przepływomierz . Pomogło, juz się nie zatrzymywał na 2k .Ale zmalały mu obroty aż gasł jak był zimny. To teraz podkręciłem śrubke przy przepustnicy i jak jest zimny to jest OK. Ale tylko się rozgrzeje to obroty idą w góre . Spr. miernikiem czujnik temp. cieczy przy 90 stopni ma odpowiednie odczyty 240 omów. A dzis podjechałem do znajmomego mechanika i poprosiłem aby zobaczył. To przy sprawdzaniu na ziemie wylała się olbrzymia plama oleju. Uciekało to w okolicy filtra oleju .
[ Dodano: 04 Mar 2009 19:48 ]
potrzebuje porównać wygląd ,zegarów, kierownicy , przełączników zespolonych, masz moze fotke swojego. Bo chyba ja mam wszystko inne , sam robiłm przełączniki do MFA i znalazłem za zegarami po prawej stronie odcięte od czegoś kable i nie działa mi poprawnie tylna wycieraczka i spryskiwacze, myśle ze to moze być wina kiery i przełączników.