Dźwięk wydechu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Na forum subaru mówią że jak założysz do subaru kolektor równoodległościowy to chodzi cicho. Więc nie wiem czy takie mówienie "bo tak chodzi boxer" jest poprawne. W R32 moim zdaniem również brzmi kolektor. Tam jest kolektor typu 6-2-1 a te dwie rury -2- są całkiem długie i moim zdaniem to one robią ten charakterystyczny piekny dźwięk..
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
a tak wogóle: jak i co trzeba zrobić aby mieć "niepowtarzalny" dźwięk układu wydechowego w TD? Czy wogóle da się coś zrobić samemu? Np. nie którzy twierdzą że zamontowanie stożka daje jakić tam dźwięk (nie to ze chce założyć stozek), albo ze stumienica (nie chodzi mi o + 30kucy ) że też jakiś tam dźwięk daje.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Strumienica nie do TDI. Stożek w TDI miałem dwa dni, zienia on dźwięk z pod maski. Ze stożka tak lekko buczy silnik, ale jak pięknie turbinkę słychać, i wszelkie świsty i szumy powietrza z nią związane.
Proszę o wypowiedź na tematy:
1. Kolektor wydechowy typu 4-2-1, chodzi o jego brzmienie i zmiany jakie wprowadza do dźwięku wydechu. Nie chodzi mi o moc w tym momencie.
2. Strumienica, jej brzmienie i zmiany jakie wprowadza do dźwięku wydechu. Tutaj również nie chodzi mi o poprawę osiągów auta.
Powyższe pytania dotyczą silników benzynowych.
Proszę o wypowiedź na tematy:
1. Kolektor wydechowy typu 4-2-1, chodzi o jego brzmienie i zmiany jakie wprowadza do dźwięku wydechu. Nie chodzi mi o moc w tym momencie.
2. Strumienica, jej brzmienie i zmiany jakie wprowadza do dźwięku wydechu. Tutaj również nie chodzi mi o poprawę osiągów auta.
Powyższe pytania dotyczą silników benzynowych.
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Co do golfa z filmiku sprawa jest rozwiązana, TDI na grillu to prowokacja
Jednak odpowiedzi nie dostały moje dwa pytania:
1. Kolektor wydechowy typu 4-2-1 - jakie zmiany wprowadza do dźwięku i brzmienia wydechu
2. Strumienica - jakie zmiany wprowadza do dźwięku i brzmienia wydechu
Powyższe pytania dotyczą silników benzynowych.
Jednak odpowiedzi nie dostały moje dwa pytania:
1. Kolektor wydechowy typu 4-2-1 - jakie zmiany wprowadza do dźwięku i brzmienia wydechu
2. Strumienica - jakie zmiany wprowadza do dźwięku i brzmienia wydechu
Powyższe pytania dotyczą silników benzynowych.
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
prawie żadnych... ale średnica rur wprowadza zmiany - im większa średnica tym niższy ton. Tutaj tez chodzi o budowe całego układu - jeżeli wydech jest tak dobrany że nie hamuje ale polepsza przepływ to wtedy można napotkać takie jakby wybuchy niedopału.D1_PITER pisze:1. Kolektor wydechowy typu 4-2-1 - jakie zmiany wprowadza do dźwięku i brzmienia wydechu
Co do TD/TDI to znajomy miał w jettce galantą rure i cakowity przelot... mruczało to ładnie ale nie to co bena. Masz diesla - nie masz brzmienia
strumienica to szajs... pod względem dzwięku jak i przepływu.2. Strumienica - jakie zmiany wprowadza do dźwięku i brzmienia wydechu
18K4F inside... RWD car :)
Co do kolektora to się nie zgodzę bo "baran wnosi i to sporo do zmian ciśnienia w kolektorze wydechowym więc i do samego dźwięku równieżCSR_GTI pisze:D1_PITER napisał/a:
1. Kolektor wydechowy typu 4-2-1 - jakie zmiany wprowadza do dźwięku i brzmienia wydechu
prawie żadnych... ale średnica rur wprowadza zmiany - im większa średnica tym niższy ton. Tutaj tez chodzi o budowe całego układu - jeżeli wydech jest tak dobrany że nie hamuje ale polepsza przepływ to wtedy można napotkać takie jakby wybuchy niedopału.
Co do TD/TDI to znajomy miał w jettce galantą rure i cakowity przelot... mruczało to ładnie ale nie to co bena. Masz diesla - nie masz brzmienia
a co do strumienicy to całkowicie się z tobą zgadzam a w dodatku dzięki nim szybko kończą się szczegołnie małe turbiny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości