kolo pasowe wirbruje na wale

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » śr mar 04, 2009 01:15

u mnie frezowanie nic nie pomoglo tyle ze teraz kolko dolega idealnie pasownie nic poza tym czeka mnie wymiana walu dzis to ogladalem i sruba w wale nie chodzi centrycznie wiec uwazam ze wal jest krzywy jesli sie myle sprostujcie :helm:


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr mar 04, 2009 09:57

Wczoraj to robiłem swoją szlifierką która jest dokręcana do bloku silnika i chodzi równo.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 09:59 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » śr mar 04, 2009 11:01

roman58 pisze:Wczoraj to robiłem swoją szlifierką która jest dokręcana do bloku silnika i chodzi równo.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
skoro uwazasz ze nie mam mozliwosci skrzywienia walu to w takim razie dlaczego sroba ktora jest wkrecana w wal nie chodzi osiowo??tylko widac znaczne bicie na boki a nie daleko jak 3tys do tylu mialem robiony rozrzad czolo walu robione frezem,nowe kolo rozzadu nowa sruba mimo to dalej nie jest to tak jak powinno byc jestes juz tym totalnie zalamanay boje sie ze zerwie sie sruba i poleci rozzad a co dalej to sie okaze pozniej


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr mar 04, 2009 13:08

Jeżeli by końcówka wału była skrzywiona to panewka by już nie wytrzymała i by ją wyj....

Po prostu ja bazuję do bloku,a ty wyciąg simering załóż czujnik zegarowy i sprawdzisz końcówkę wału czy prosta czy krzywa,czy coś z gwintem się dzieje.

Dodam jeszcze że koło było tak krzywe że pasek mikro co jakiś czas zwalało.

[ Dodano: 09 Mar 2009 23:29 ]
Duluś dostałeś coś na PW?czy nie poszło.
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 13:24 przez roman58, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sroger
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob lis 24, 2007 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Jaki rozmiar imbusa

Post autor: sroger » ndz lut 09, 2014 22:28

Witam.
Chciałbym odkręcić koło pasowe z tłumikiem drgań , to co jest mocowane na 4 imbusy. Muszę kupić bit z nasadką żeby ruszyć te 4 imbusy grzechotką ale potrzebuje wiedzieć jaki rozmiar mają te imbusy , jest wiele zdań że to 6 lub 8 , wie ktoś konkretnie jaki to rozmiar?
I jeszcze jedno, czy te imbusy normalnie się odkręcają w lewo ?


2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.

orel11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz wrz 15, 2013 21:09
Lokalizacja: WLKP

kolo pasowe wirbruje na wale

Post autor: orel11 » ndz lut 09, 2014 22:38

Śrubki 8mm na imbus 6mm i tak jest normalny gwint ,czyli odkręcasz w lewo.



Awatar użytkownika
sroger
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob lis 24, 2007 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: kolo pasowe wirbruje na wale

Post autor: sroger » ndz lut 09, 2014 22:50

orel11 pisze:Śrubki 8mm na imbus 6mm i tak jest normalny gwint ,czyli odkręcasz w lewo.
czyli klucz imbus 6mm na 100% ? :)


2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.

orel11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz wrz 15, 2013 21:09
Lokalizacja: WLKP

kolo pasowe wirbruje na wale

Post autor: orel11 » ndz lut 09, 2014 23:00

Tak



Awatar użytkownika
sroger
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob lis 24, 2007 21:58
Lokalizacja: Warszawa

kolo pasowe wirbruje na wale

Post autor: sroger » ndz lut 09, 2014 23:04

ok dzięki


2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 83 gości