Witam.
Jadąc ostatnio do pracy na nocke wpadłem w poślizg (bo na ulicy szklanecza po ubitym śniegu) i wlecaiałem tyłem do płytkiego rowu . Oczywiście próbowałem wyjechać i może nie potrzebnie bo przy okazji sprzęgło dostało w I tak za chwile podjechał kumpel z linka i mnie wyciągnał. Nic poważnieszego sie nie stało. Rów na szczęście był płytki. Teraz jak daje gazu na 3 lub 4 biegu to słychac jak silnik wchodzi na obroty ale autko nie przyspiesza. Tragedii jeszcze nie ma, ale jak jechałem w 5 osób to juz sprzęgło ślizgało sie na maxa. Trzeba było trzymac silnik na niskich obrotach Teraz będzie miał golfik prezent na święta
I teraz moje pytanie:
1. Jaką tarcz sprzegłową polecacie?
2. Czy docisk bedzie tez do wymiany i łozysko?
3. Jaki ew. koszt..?
4. Czy jest dużo roboty z wymianą?
HELP !!!
[mk.III] Jakie sprzęgło do 1,8 GT...Moje spalone WRRR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- neo25-pk
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
- Lokalizacja: LESZNO...WLKP
- Kontakt:
[mk.III] Jakie sprzęgło do 1,8 GT...Moje spalone WRRR
Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
do mk2 gti w smardzowie koło oleśnicy kumpel kupił Valeo do gti za ok300pln i jak na razie landryniunia(tarcza+docisk) ,co do łozyska to nie wiem,wymiana jak sie człowiek postara to 3 godzinki spokojnej pracy(jak masz na miejscu części i narzędzia oraz jakiś kanał i coś do podwieszenia silnika),a co wymienić najlepiej ocenić po wyjęciu skrzyni-ja poprzedniej zimy wyciagałem duzym fiatem opisywanego wczesniej golfika z zaspy i też padło sprzęgło-pekł docisk a tarcza ok-trzeba zobaczyć
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości