Czy mogę zamontować alternator od innego silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Czy mogę zamontować alternator od innego silnika
Jak w temacie chcę zamontować alteernator od innego simnika aktualnie mam 70 amper a chciałbym wstawić od diesla taki ze 120 czy nic się nie stanie brakuje mi pradu więc planuje taki zabieg. Co może byc przyczyna niedoładowywania akumulatora? Na co powinienem zwrócic uwagę. Czy alternator od diesla będzie pasował do benzynki (mocowanie śrób oraz koła paska klinowego)
TUTENHAMON
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Sprawdzales w Etce?
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Podaj symbol silnika. Moge tez Ci przesłac Yetke na CD bo zajmuje kilkaset MB.. jak co to na priv.TUTENHAMON pisze:A może dasz namiar gdzie to szukać?
Pozdro
Gitner
[ Dodano: Wto Gru 20, 2005 10:48 am ]
Ponizej screeny mocowania alternatora benzyna i diesel. Porownaj sobie boja czasu teraz nie mam. pelny obraz moge przeslac dopiero pod wieczor bo mi laptop wiekszej rozdzielczosci nie chce wziasc.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Jesli tylko spasuja Ci mocowania raczej mozesz smialo zakladac wiekrzy. Jesli tak jak wspomniales brakuje Ci pradu - pewnie car audio
- to widaomo ze trzeba cos silniejszego. Taki alternator ze wzgledu na mozliwosc wytwarzania wiekerzego produ po prostu moze byc bardziej obciazany co przy pewnej mocy moze miec wplyw na obroty jalowe silnika.

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości