http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211480pavulon11 pisze:Jeżeli wiecie coś od czego mogą jeszcze pasować to piszcie
Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
Koledzy, wie ktoś może ,gdzie mogę kupić can-adapter za rozsądną cenę?
Proszę o info na PW.
Proszę o info na PW.
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
- Lokalizacja: warszawa
Ja mam właśnie problem z nowymi zegarami..... Proszę o jakąś pomoc... Nie wiem co mam zrobić ....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2627304#2627304
Tu jeś opisany mój problem proszę o pomoc.....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2627304#2627304
Tu jeś opisany mój problem proszę o pomoc.....
Witam ponownie.
Obrona pracy już za mną wiec w końcu zabrałem się za przekładkę zegarów, dla przypomnienia stare immo II bez can, nowe immo III srebrne ringi oczywiście z can, w przypadku poduchy odpada podpięcie się pod kontrolkę klocków ponieważ po przekręceniu kluczyka sterownik poduchy uzbraja się i zanim poda masę na kontrolkę minie jakieś 2-3 sekundy licznik uznaje to za przerwę w obwodzie nie gasi kontrolki i wywala komunikat o klockach na fisie. Rozwiązałem to w prosty i skuteczny sposób: wyłączyłem poduchę vagiem, kontrolkę zasiliłem na stałe oczywiście przez rezystor i na katodę diody podałem pin 6 niebieskiej wtyczki, po podaniu masy przez sterownik różnica potencjałów na diodzie wynosi 0 i kontrolka gaśnie. Wszystko działa poprawnie i niema żadnych błędów.
Licznik pokazuje spalanie na postoju w l/h i kontrolką sygnalizuje otwarcie drzwi na czym mi zależało, przy okazji uaktywniłem rkm i zamontowałem tempomat.
Teraz pora na ESP szkoda tylko ze jest ABS 20 ale da się zrobić i powoli kompletuje części.
Powodzenia w przekładkach na fis, mogę w tym pomóc osobom z okolic Nowego Sącza
pozdro
Obrona pracy już za mną wiec w końcu zabrałem się za przekładkę zegarów, dla przypomnienia stare immo II bez can, nowe immo III srebrne ringi oczywiście z can, w przypadku poduchy odpada podpięcie się pod kontrolkę klocków ponieważ po przekręceniu kluczyka sterownik poduchy uzbraja się i zanim poda masę na kontrolkę minie jakieś 2-3 sekundy licznik uznaje to za przerwę w obwodzie nie gasi kontrolki i wywala komunikat o klockach na fisie. Rozwiązałem to w prosty i skuteczny sposób: wyłączyłem poduchę vagiem, kontrolkę zasiliłem na stałe oczywiście przez rezystor i na katodę diody podałem pin 6 niebieskiej wtyczki, po podaniu masy przez sterownik różnica potencjałów na diodzie wynosi 0 i kontrolka gaśnie. Wszystko działa poprawnie i niema żadnych błędów.
Licznik pokazuje spalanie na postoju w l/h i kontrolką sygnalizuje otwarcie drzwi na czym mi zależało, przy okazji uaktywniłem rkm i zamontowałem tempomat.
Teraz pora na ESP szkoda tylko ze jest ABS 20 ale da się zrobić i powoli kompletuje części.
Powodzenia w przekładkach na fis, mogę w tym pomóc osobom z okolic Nowego Sącza
pozdro
Witam!!! Jakos nie bylu czasu zdjec porobic ... stare zegary 1J0 920 805 G czyli zwykle TDI wyskalowane do 260 bez fisa ... nowe
1J5 920 826 C czyli SE z 1/2 fis ... oplaca sie .. auto w srodku przynajmniej 5 lat mlodziej wszystko sie udalo ... bo wszystko robil Greg za co ogromne podziekowania !!!
Aha ktos kilka stron wczesniej pisal .. zeby sie popukac w glowe ze sprawdzaniem nowych zegarow na zapalonym silniku ... ja wlasnie tak sprawdzalem, nie chcialem na prozno jechac na ich wymiane zeby sie na miejscu okazalo ze sa uwalone ... jedyne co mi sie stalo to wyskoczyl SPORADYCZNY BLAD PODUSZKI ktory gasi sie vag-iem jakies 7 sek.
PS: Greg wielkie podziekowania dla małżonki za pyszna herbate, w czasie oczekiwania na zlokalizowanie garazu Piotrka!!! Dla Ciebie oczywiscie tez !!! i dla Piotrka za udostepnienie garazu !!!
VWielkie POZDRO i do następnego razu jeśli znajdziesz trochę czasu !
1J5 920 826 C czyli SE z 1/2 fis ... oplaca sie .. auto w srodku przynajmniej 5 lat mlodziej wszystko sie udalo ... bo wszystko robil Greg za co ogromne podziekowania !!!
Aha ktos kilka stron wczesniej pisal .. zeby sie popukac w glowe ze sprawdzaniem nowych zegarow na zapalonym silniku ... ja wlasnie tak sprawdzalem, nie chcialem na prozno jechac na ich wymiane zeby sie na miejscu okazalo ze sa uwalone ... jedyne co mi sie stalo to wyskoczyl SPORADYCZNY BLAD PODUSZKI ktory gasi sie vag-iem jakies 7 sek.
PS: Greg wielkie podziekowania dla małżonki za pyszna herbate, w czasie oczekiwania na zlokalizowanie garazu Piotrka!!! Dla Ciebie oczywiscie tez !!! i dla Piotrka za udostepnienie garazu !!!
VWielkie POZDRO i do następnego razu jeśli znajdziesz trochę czasu !
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 12:56 przez xander_88, łącznie zmieniany 1 raz.
ex: MK4 245 km/460nm
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/item571272345_go ... f_vat.html
Licznik 1J5 920 846 do dieselka jakby ktoś był zainteresowany...szkoda że nie do benzyny bo szukam takiego;/
Licznik 1J5 920 846 do dieselka jakby ktoś był zainteresowany...szkoda że nie do benzyny bo szukam takiego;/
pełny FIS za jedyne 650 zeta http://www.allegro.pl/item571272345_gol ... f_vat.html
[b]148KM/326Nm[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości