2.0 TDI czy 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A ja powiem dla odmiany, że wybrałbym 2.0 tdi. Jak turbinka padnie to zawsze można wymienić na wiekszą + programik i będzie super. 1.9 jest tu duzo słabszy niestety.
A jak sie jeździ z głową to mysle, że nie bedzie problemów.
A tak z ciekawości czy ktoś wie od którego rocznika poprawili silnik 2.0 tdi.(głowice)
Pozdro
A jak sie jeździ z głową to mysle, że nie bedzie problemów.
A tak z ciekawości czy ktoś wie od którego rocznika poprawili silnik 2.0 tdi.(głowice)
Pozdro
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 00:41
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- Majk-i
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 16:56
- Lokalizacja: Augustów/Białystok
- Kontakt:
moze puzniej bedziesz miał dysnans pozakupowy że mogłem mieć 2.0 ale 1.9 napewno cie nie zawiedzie i nie bedzie stał czesciej w serwisie niz jezdził w trasie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59101 --> MK IV (sprzedany)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=184840&start=15 -->Caddy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194757&postdays=0&postorder=asc&start=0 ---->A3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=184840&start=15 -->Caddy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194757&postdays=0&postorder=asc&start=0 ---->A3
- 1986bartek
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
kojarzysz że dzwonią ale nie wiesz gdzie i jak1986bartek pisze:A na jakimś forum pisałi, że w mastersie wgrali program i wysz lekko ponad 200 km a w serii było 148. I jeździ bez problemu
lekko ponad 200 wychodzi w silniku BMN który seryjnie ma 170KM i ma piezopompowtryski i wiekszą turbinę
seryjne 140 (BKD) mozna wirusem zrobić bezpiecznie na 165-170KM, czyli tyle co 1,9 130 (ASZ, AWX)
silni 2.0 jest fajny, ma lepszy flow (16 zaworów) po róznych stronach kolektory ssące i wydechowe (krótszy dolot w poprzecznym) ale ja bym się powaznie zastanawiał..chyba że od razu pakowac tam BIG TURBO
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
myślę że najlepszym przykładem będzie mój Mk5 1.9 TDI sil. BRU w serii 210 Nm i 90 ps (w rzeczywistości było ponad 100 ps), po wirusie jest 310 Nm, ponad 130 ps i 9,4 do setki - mi wystarcza, aktualnie przebieg 306.000 km od nowości na tak krytykowanym przez wielu oleju Castrol LL 506.01 (czy jak tam kto woli 504.00/507.00) - po za wymianą dwumasu nic mu nigdy nie dolegało i (odpukać) nie dolega. Gdybym miał ponownie kupować auto z motorem TDI i wybierać pomiędzy 1.9 a 2.0 to wybór oczywiście padłby na 1.9.
p.s. Może będzie Mk6 ale tym razem chyba t.benzin
p.s. Może będzie Mk6 ale tym razem chyba t.benzin
A za rozwiazania napędu pompy oleju powinni dac Nobla jak nie zatrzesz auta fuksem po przebiegu ok 150 tys km to należysz do tych szczęśliwych posiadaczy VW 2.0 TDIuysy pisze:A na Placu Czerwonym rozdają samochodyPiotrusVW pisze:2.0 TDi to nieudacznik...passat firmowy mojej siostry czesciej jedzie na lawiecie niz na swoich kolach
Ten fantastyczny Passat to bankowo Siemens+piezopompki Tym wynalazkom rzeczywiście powinni dorzucać lawetę w gratisie
u nas są dwie firmówki passat 2.0 i golf 1.9 (oba z 2005). w pasku byl wymieniony silnik 60kkm (uszkodzenie rozrządu i dalsze tego skutki) i skrzynia 75kkm (głośna praca V lub VI). w golfie był wymieniany dwumas przy ok 150kkm. nie wiem ile w tym odgrywa sposob eksploatacji a ile wady fabryczne podzespolow poniewaz auta sa do dyspozycji wszystkich pracownikow. oba auta byly serwisowane u autoryzowanego dealera.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
nie było Mk5 1.9 TDI o mocy 110 ps, były 90 ps i 105 psaldi1 pisze: mam zamiar kupic w budzie golla 5 rok 04-05, 1,9 110 ps
[ Dodano: Pon 02 Mar, 2009 ]
miałem podobnie, sposób eksploatacji oczywiście odgrywa wielką rolę natomiast wydaje mi się, że rozwiązanie przez VW zastosowania dwumasu nie do końca im wyszło, gdyż pada on dosyć często w modelach Mk5, Plus czy Touran, jak przyszłoby mi kiedykolwiek wymieniać jeszcze raz to zamontuję zestaw tradycyjny (jednomas) od VR6-tkitom17 pisze:w golfie był wymieniany dwumas przy ok 150kkm. nie wiem ile w tym odgrywa sposob eksploatacji a ile wady fabryczne .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości