z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNTgrzegorzp pisze:a sposób w jaki opisujesz wrażenia z jazdy opisują przebieg momentu dokładnie taki jak ma być, do 1500nic potem już coś się dzieje a około 2000-2500najwięcej i potem lekki spadek,
Jak sprawdzić działanie turbiny Vw SHARAN TDI 130 km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
nie wiem o co Ci chodziTo_mas pisze:z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNTgrzegorzp pisze:a sposób w jaki opisujesz wrażenia z jazdy opisują przebieg momentu dokładnie taki jak ma być, do 1500nic potem już coś się dzieje a około 2000-2500najwięcej i potem lekki spadek,
jeżeli rozumiesz to co czytasz to nie ma możliwości żebyś miał jakieś zastrzeżenia do tego co napisałem
moze podepne sie pod temat...
jade sobie dzisiaj no i zaczalem wyprzedzac jakiegos niedzielnego kierowce 4 bieg okolo 3500 obrotow i nagle zamiast przyspieszac to zwalnia, pozniej juz zero przyspieszenia...
nie wiedzialem co sie stalo, tak juz dojechalem reszte trasy (okolo 50 km) ale tu zaznaczam ze nie probowalem go gasic...
auto mam od niedawna, probowalem go pare razy przegonic no ale nie wiem jak jezdzil poprzedni wlasciciel, na poczatku myslalem ze to moze siadl mi ten zawor N75 no ale szukajac na forum znalazlem pare takich tematow jak ten, co mi doradzicie? jak myslicie czy u mnie tez sa zapieczone lopatki??
jade sobie dzisiaj no i zaczalem wyprzedzac jakiegos niedzielnego kierowce 4 bieg okolo 3500 obrotow i nagle zamiast przyspieszac to zwalnia, pozniej juz zero przyspieszenia...
nie wiedzialem co sie stalo, tak juz dojechalem reszte trasy (okolo 50 km) ale tu zaznaczam ze nie probowalem go gasic...
auto mam od niedawna, probowalem go pare razy przegonic no ale nie wiem jak jezdzil poprzedni wlasciciel, na poczatku myslalem ze to moze siadl mi ten zawor N75 no ale szukajac na forum znalazlem pare takich tematow jak ten, co mi doradzicie? jak myslicie czy u mnie tez sa zapieczone lopatki??
Kolego wpisz w szukaj notlauf temat jest z 1000 a najlepiej zrób logi dynamiczne vagiem grup 003, 008, i obowiązkowo 011ksyniu22 pisze:moze podepne sie pod temat...
jade sobie dzisiaj no i zaczalem wyprzedzac jakiegos niedzielnego kierowce 4 bieg okolo 3500 obrotow i nagle zamiast przyspieszac to zwalnia, pozniej juz zero przyspieszenia...
nie wiedzialem co sie stalo, tak juz dojechalem reszte trasy (okolo 50 km) ale tu zaznaczam ze nie probowalem go gasic...
auto mam od niedawna, probowalem go pare razy przegonic no ale nie wiem jak jezdzil poprzedni wlasciciel, na poczatku myslalem ze to moze siadl mi ten zawor N75 no ale szukajac na forum znalazlem pare takich tematow jak ten, co mi doradzicie? jak myslicie czy u mnie tez sa zapieczone lopatki??
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
możesz wyjaśnić o co Ci chodzi?To_mas pisze:PinkFloyd, zaraz będzie pytanie co to vag
jak nie rozumiesz to inaczej nie wytłumacze. Mogę tylko poradzić zebyś zgłębił temat bardziej i wtedy pisał konkrety.grzegorzp pisze:nie wiem o co Ci chodzi
[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 22:32 ]ja magikiem nie jestemksyniu22 pisze:jak myslicie czy u mnie tez sa zapieczone lopatki??
taki rzeczy na ogległość bez żaqdnych danych stwierdza grzegorzp, jak wyzej stwierdził
czepiasz się moich wypowiedzi a naprawdę prócz tego że napisałem najprościej jak się dało bo gość widać że nic nie wie na ten temat, to nic nie można tam się doczepić, więc proszę nie kozacz tylko napisz jakie masz zastrzeżenia do mojej wypowiedzi?
ps. a poza tym nigdzie nie postawiłem jakiejkolwiek diagnozy, więc o co kurcze Ci chodzi?
ps2. podejrzewam że czepiasz sie że napisałem że powyżej 2500obr następuje lekki spadek (momentu), i piszesz że 2,5 (w sensie 2500obr/min) i kiedy ja napisałem lekki spadek to Ty czytasz ZDYCHA. napisałem że po 2500obr następuje lekki spadek bo tak jest a zdycha około 3700-4200obr, dlatego napisałem żebyś czytał ze zrozumieniem a nie tak żeby się doczepić bo czepiając się pokazujesz, że nie zrozumiałeś tego co przeczytałeśTo_mas pisze:z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNT
ps. nic do Ciebie nie mam po prostu opacznie to zrozumiałeś i spoko, tylko bez sensu od razu się napinasz
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 00:01 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
nie mądrale ale czy to tak trudno jest pisać w wyszukiwarce NOTLAUF ??ksyniu22 pisze:To_mas napisał/a:
PinkFloyd, zaraz będzie pytanie co to vag
widze ze madrale wielkie sa tu...
podlaczalem ko kompa ostatnio no i zadnego bledu zwiazanego z doladowaniem czy cos takiego nie wykazalo no ale to bylo 2 tygodnie temu...
2 spraw podłączenie do kompa w celu sprawdzenia błędów a logi dynamiczne to 2 różne rzeczy.
[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 23:12 ]
tak )grzegorzp pisze:możesz wyjaśnić o co Ci chodzi?
ok mój błąd nie doczytałem dobrze jeszcze kacgrzegorzp pisze:ps. a poza tym nigdzie nie postawiłem jakiejkolwiek diagnozy, więc o co kurcze Ci chodzi?
tutaj sie chce tylko przyczepić ze napisałeś ze w tych autach to idzie dopiero od 2-2,5 tyśgrzegorzp pisze:To_mas napisał/a:
z 2,5 to zwykły TD jedzie z prostą turbiną a nie TDI z VNT
ps2. podejrzewam że czepiasz sie że napisałem że powyżej 2500obr następuje lekki spadek (momentu), i piszesz że 2,5 (w sensie 2500obr/min) i kiedy ja napisałem lekki spadek to Ty czytasz ZDYCHA. napisałem że po 2500obr następuje lekki spadek bo tak jest a zdycha około 3700-4200obr, dlatego napisałem żebyś czytał ze zrozumieniem a nie tak żeby się doczepić bo czepiając się pokazujesz, że nie zrozumiałeś tego co przeczytałeś
a mi sie wydaje ze powinno być czuć wcześniej bo to w końcu turbo VNT jest a od 2,5 tyś to idzie zwykły TD
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
przedział obrotów napisałem orientacyjnie,
po to żeby gość nie myślał że jak mu przy 1000obr nie przyspiesza to znaczy że ma zapieczone kierownice
pozdrawiam
ps, właśnie napisałem że wstaje wcześniej (około 2000obr)
można się czepnąć że przedział największego odczuwalnego przyspieszenia powinienem napisać 1800-2500obr a nie 2000-2500 ale to już szczegóły
po to żeby gość nie myślał że jak mu przy 1000obr nie przyspiesza to znaczy że ma zapieczone kierownice
pozdrawiam
ps, właśnie napisałem że wstaje wcześniej (około 2000obr)
można się czepnąć że przedział największego odczuwalnego przyspieszenia powinienem napisać 1800-2500obr a nie 2000-2500 ale to już szczegóły
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 00:29 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości