



Juz dorobiłem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wolny83 pisze:Panowie ma ktos moze taka zworke na zbyciu?Lub potrafil by zrobic oczywiscie nie za darmo.pozdrawiam
Koszt ok 1zł i 2 minuty pracy i gotowegreg pisze:a trochę własnej inwencji?? 2 szt pinów męskich + przewód 2,5mm długości 10cm - na końcach przewodu montujesz piny - i masz potrzebny element
OK,daj adres na PW to w poniedziałek Ci wyśle listem.A z kasą to się nie wygłupiaj.wolny83 pisze:dobra dam ci nawet 10zł "marcin.w" zrobisz mi takie?
- to - można powiedzieć - zaszłość historyczna. W późniejszych mkII i wszystkich mkIII jest taka sama skrzynka przekaźników. W mkII w tym miejscu były podpiety kabelek wychodzący z instalacji, który odpowiadał za działanie śwaiteł przeciwmielnych. Jeżeli mkII bł wyposażony także w przednie halogeny, to ten kabelek był odlączony i w to miejsce włożony był przekaźnik nr. 53 (żeby odciążyć wlacznik świateł przeciwmgielnych). Z kolei w amerykańskich wersjach, jeżeli były przednie halogeny, był tam przekaźnik 110 - jego funkcja byla o tyle inna, że jak dobrze pamietam - w EU światła przeciwmgielne świecą razem z długimi i mijania, a w US przeciwmgielne nie moga świecić, ja są właczone długie. W mkIII skrzynka błyła taka sama - stąd miejsce po przekaźniku. Być moze kiedy mkIII mialo przednie halogeny, to też był tam przekaźnik.wegi pisze:niekoniecznie sa to miejsca pod przekaźniki. według opisu, który zamieszczam miejsca R10 i R11 są właśnie pod zwory.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 66 gości