Nazywa się 03L145702E i pochodzi z silnika CR 2.0 TDI 170 KM CAHA (czyli nastepcy BRD) montowanego w A4, A5 i chyba w A6:
Wirnik spreżarki (cześć zimna):

Wylot spalin do wydechu:

Widok wlotu spalin z kolektora:


Zasilanie olejem:

Część zimna:


Główna zmiana względem BRD to wylot spręzonego powietrza:

Teraz to co najważniejsze - pomiędzy turbiną z CR 143 KM a tą ze 170 KM istnieje zasadniacza różnica - wirnik sprężarki (część zimna) ma w środku (na wlocie) 37 mm zamiast 34 mm. Wylot części zimnej to 47 mm dla obu turbin. Wysokość wirnika to 17 mm.
Część gorąca wygląda na taką samą w obu turbinach i wirnik na wlocie ma 43 mm (stąd oznaczenia turbin KKK BV43A lub BV43B). Wylot części zimnej to 38 mm. Wysokość wirnika czesci gorącej to 17 mm.
Wystepuje też w slabszej wersji do 2.0 TDI CR 143 KM i ma oznaczenie 03L145702H:




03L145702H jest nastepcą AWX, 03L145702E jest modelem zastępującym BRD (03G145702H).