turbina podczas jazdy mi jakby przestała działać

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dranczar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:10
Lokalizacja: www

turbina podczas jazdy mi jakby przestała działać

Post autor: dranczar » pt kwie 13, 2007 10:47

Gdy jade do 120 km/h jest ok potem auto przestaje ciągnąć.Zgasze przyspieszam ponownie jest już ok.Czy to może przepływomierz?



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt kwie 13, 2007 11:05

Na VAG i diagnoza, najlepiej dynamiczna.



Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Re: turbina podczas jazdy mi jakby przestała działać

Post autor: pioan1 » pt kwie 13, 2007 12:05

dranczar pisze:Gdy jade do 120 km/h jest ok potem auto przestaje ciągnąć.Zgasze przyspieszam ponownie jest już ok.Czy to może przepływomierz?
zawór n 75 a potem przepływka
wpisz brak mocy lub n75 w wyszukiwarce na dole strony i znajdziesz odpowiedz na post


[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt kwie 13, 2007 14:44

dziechu pisze:Na VAG i diagnoza, najlepiej dynamiczna.
to na początku :) , jeżeli wywali Ci że to n75 to sprawdź najpierw szczelność wężyków.......



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt kwie 13, 2007 15:10

Ludzie.....sprzedajecie te N75 czy co????
W AFN turbina jest sterowana podcisnieniowo i tam n75 naprawde bardzo rzadko pada, jezeli wystepuja notlafy ( auto do momentu jego wystopienia normalnie jedzie) to raczej poprzez przypieczone kierownice spalin albo zapiekły mieszek w turbo.
No chyba ze auto ciagle jest mulaste to wtedy moze byc uszkodzony n75 - i jest permanenty brak doladowania.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 13, 2007 15:44

dokładnie tak jak pisze rob555, nieszczelność w układzie powoduje że auto jest mulaste... żeby ustawić kierownice spalin na max doładowanie potrzebne jest podciśnienie...

skoro kolega łapie notlaufy to prawdopodobnie ciśnienie doładowania ma...aż za duże

czyli zapieczonie kierownice - trzeba spradzić czy sztanga chodzi przy turbinie i no i czy opada po zgaszeniu silnika

foto turbiny- sztang jest pod gruszką której troche widać

Obrazek

foto sztangi


Obrazek



SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: SowaBezOka » sob kwie 14, 2007 06:13

rob555 pisze:Ludzie.....sprzedajecie te N75 czy co????
W AFN turbina jest sterowana podcisnieniowo i tam n75 naprawde bardzo rzadko pada, jezeli wystepuja notlafy ( auto do momentu jego wystopienia normalnie jedzie) to raczej poprzez przypieczone kierownice spalin albo zapiekły mieszek w turbo.
No chyba ze auto ciagle jest mulaste to wtedy moze byc uszkodzony n75 - i jest permanenty brak doladowania.

No właśnie.U mnie sztanga porusza sie w zakresie 0-9mm.Dzwonilem w sprawie nowego turbo i zapytalem z czystej ciekawosci,w jakim zakresie porusza sie sztanga w nowej turbinie,odpowiedz: "13-14mm."



apli77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 30, 2006 09:26
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: apli77 » śr kwie 18, 2007 15:31

Ja mam taki sam problem silnik AFM jedzie do 120 i koniec!! Powiedziano mi że łotatki się blokują i trzeba rozebrać turbine (nie regeneracja) koszt ok 500zł dzwoniłem po zakładach regen.. i potwierdzają diagnoze

Czy regeneracja ma sens(750+wymontowanie i zamontowanie) czy szukać innej turbinki ???



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 18, 2007 15:52

Czy regeneracja ma sens(750+wymontowanie i zamontowanie) czy szukać innej turbinki ???
w tej cenie nie ma...

czyszczenie turbiny to max 250 PLN

za 900 PLN mozna kupić nowe turbo i to jeszcze od wersji 130KM - oznaczenie GT1749VA z silnika AWX

pasuje po delikatnych przeróbkach (obrócenie muszli zimnej) i dorobieniu złączki około 75PLN

można na niej jeździć bez zmian programu - jest przystosowana do większych ciśnien...wiec bedzie służyła latami



Pawlito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
Lokalizacja: piła

Post autor: Pawlito » czw sie 21, 2008 23:36

250 czyszczenie hmm w pile disel service bierze 650zł
:bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 22, 2008 09:43

Pawlito pisze:250 czyszczenie hmm w pile disel service bierze 650zł
w ASO VW nowa turbina tez kosztuje z 3 kPLN :)

czyszczenie turbiny mozna zrobic samemu, jest powieszony temat

5 godzin roboty, pare piwek i troszke zaciecia :)



arwam

Post autor: arwam » śr sie 27, 2008 17:12

cowboy,

Miałbym wielkąprośbę do ciebie miałbyś gdzieś może fotkę łapy mocującej silnik koło turbiny od MK3 AFN?



Andj21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 13:17
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Post autor: Andj21 » pt lut 27, 2009 22:45

dranczar pisze:Gdy jade do 120 km/h jest ok potem auto przestaje ciągnąć.Zgasze przyspieszam ponownie jest już ok.Czy to może przepływomierz?
U mnie to samo się robi. Wiec rozebrałem turbine i wyczyściłem ją! nic nie pomogło. Byłem u mechanika podłączył pod kompa i powiedział że w elektrozaworku nie ma dobrej masy!!! Co dalej robić gdzie jej szukać???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości