Najsłabsze elementy w AWX-ie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Blanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 27, 2009 12:13
Lokalizacja: lomza

Najsłabsze elementy w AWX-ie

Post autor: Blanko » pt lut 27, 2009 16:00

jak w temacie..
Cel: ok 200ps w 1.9 tdi awx seryjnie 130ps
oczywiscie po piersze customowy IC i wieksze turbo (hybryda lub tubo KKK od audi 2.0tdi 170)
co dalej?? wtryski seryjne zostana? jaka jest granica dla seryjnych wtryskow a Awxie
sprzeglo?jaki max moment wytrzyma?
jakie sa najmocniejsze awx-y na tym forum?



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt lut 27, 2009 16:14




Blanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 27, 2009 12:13
Lokalizacja: lomza

Post autor: Blanko » pt lut 27, 2009 16:17

o dzieki bardzo..
dla twojej wiadomosci szukalem i nie ma tam za duzo o robionych awx-ach
jedynie jedne a4 i na tym koniec
wiec zaoszczedz dla siebie te zgryzliwosci kolego :hmm:



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt lut 27, 2009 17:14

Turbina, FMIC, pompki AL, wybity kat, wywalony EGR, poprawa przepływu w gardzieli klapy gaszącej. Wszystko opisane tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t38351.120.html

Przy AWX moment max. 370-380 Nm.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Blanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 27, 2009 12:13
Lokalizacja: lomza

Post autor: Blanko » pt lut 27, 2009 19:11

dzieki jaro4444 :pub:
a jak moge sprawdzic rodzaj czy numer pompowtryskiwaczy jakie mam obecnie w aucie bo chyba niektore wersje awx-a mialy wsadzane seryjnie pompki z oznaczeniem AL ?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lut 27, 2009 21:08

Byly AL w starszych i BA w nowszych, musisz sciagnac dekiel i zobaczyc.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob lut 28, 2009 12:06

Jak chciałem dowiedzieć się jakie siedzą w pasku brata,to mirass doszedł do tego po numerze sterownika.
Okazało się,że w passacie z silnikiem AVF,blizniaku AWXa były ALki.


AFN 165,5@380,8

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości