Silnik AGR 90 KM ,zauważyłem wyciekający olej z pod miski olejowej ,po rozebraniu osłony paska rozrządu moim oczom ukazał sie pasek cały w oleju ,wiec zdecydowałem rozebrać i przy okazji wymienić pasek na nowy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/67/13b6b04a8e203f8em.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/71/b02e79122ec3d61em.jpg)
Pod napinaczem jest sucho więc olej nie uciekać od strony wałka rozrządu tak sądze:
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/71/30732133d18140edm.jpg)
Tu już wyczyścilem troche miejsce łączenia misy z kadłubem silnika (ali widać na misce jaki wyciek )
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/67/50fc58d4e5635412m.jpg)
Wyczyściłem ,sądząc ,że za jakiś czas bede widział skąd wycieka ,ale niestety sucho juz zostało i teraz pozostaje mi pytanie bo z tego wszystkiego wynika ,że jets nieszczelne przy kole zebatym wału za nim kryje sie simmering ,który juz zamówiłem ale, żeby go wymienić musze odkrecić koło zębate :
1.Jaki jest gwint lewoskrętny czy prawo ??
2.Czy to koło jest na klinie??
3.Czy bedzie mi potrzebny jakiś ściągacz??
4.Czy jest jeszcze jakieś miejsce z którego może cieknąc ,które pominąłem (pompa olejowa?)?
Ten wyciek nie jest z misy olejowej,bo widać ze poprzedni właścieciel coś grzebał i z tamtąd nie cieknie tylko gdzieś z góry i dość sporo
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Prosze o konkretne sugestie od znawców :
)