Pytanie jak w temacie (MK3 1.6AEA):
Jak sprawdzic czy pompa paliwowa jest OK.
Czy podczas tego sprawdzania moze 'wyjsc' ze czasami dziala OK a czasami nie...?
Pozdrawiam i za wszelka podpowiedz serdeczne dzieki.
Jak sprawdzić czy pompa paliwowa jest sprawna (MK3 AEA)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jezeli chcesz sprawdzic tylko czy dziala, to albo sluchaj odglosow z bagaznika i przekrec kluczyk lub odkrec przewod paliwowy przy wtrysku i wloz na wszelki wypadek do sloiczka jakiegos Jak przekrecisz kluczyk musi siknac
Jezeli zas potrzebna Ci konkretna diagnoza czy pompa daje dobre cisnienie to nalezy podlaczyc szeregowo w uklad manometr (w zasadzie maja w kazdym zakladzie mechaniki pojazdowej) - niestety nie pamietam obecnie jakie cisnienie prawidlowe powinna taka pompa dawac - moze ktos dopisze, moze ja przez ten czas znajde dane
Jezeli zas potrzebna Ci konkretna diagnoza czy pompa daje dobre cisnienie to nalezy podlaczyc szeregowo w uklad manometr (w zasadzie maja w kazdym zakladzie mechaniki pojazdowej) - niestety nie pamietam obecnie jakie cisnienie prawidlowe powinna taka pompa dawac - moze ktos dopisze, moze ja przez ten czas znajde dane
jesli chodzi o to czy wogole dziala to na bank tak, ale podejrzewam ze czasami cos jej dolega
i moze byc przyczyna tego ze auto w nieoczekiwanym momencie gasnie zazwyczaj jak jest cieply i nie chce odpalic jakby paliwa nie dostawal.
Jak troche postoi (10-15 min) to pali bez problemu i smiga az milo.
Cewka, przewody, kopulka, palec zalozone nowe i odpowiednie.
Hall sprawdzony na kompie i u elektronika na stroboskopie (jest OK).
Teraz stawiam na pompe albo na czujnik temp + termostat (obserwuje jak szybko sie nagrzewa, czy sie nie przegrzewa i przy jakiej temp. wentylator sie zalacza), dlatego tez zapytalem jak pompe sprawdzic, chodzi mi obardziej wnikliwe
Moze ja wymontowac, ale jak wymontuje to co mam z nia zrobic (bardziej mechanik niz ja )
i moze byc przyczyna tego ze auto w nieoczekiwanym momencie gasnie zazwyczaj jak jest cieply i nie chce odpalic jakby paliwa nie dostawal.
Jak troche postoi (10-15 min) to pali bez problemu i smiga az milo.
Cewka, przewody, kopulka, palec zalozone nowe i odpowiednie.
Hall sprawdzony na kompie i u elektronika na stroboskopie (jest OK).
Teraz stawiam na pompe albo na czujnik temp + termostat (obserwuje jak szybko sie nagrzewa, czy sie nie przegrzewa i przy jakiej temp. wentylator sie zalacza), dlatego tez zapytalem jak pompe sprawdzic, chodzi mi obardziej wnikliwe
Moze ja wymontowac, ale jak wymontuje to co mam z nia zrobic (bardziej mechanik niz ja )
Obstawial bym wtedy czujnik Halla jednak..lagwus pisze:1. Z serii co by bylo gdyby: jednak iskry nie bylo...?
Gdzies byla rozpiska przekaznikow z mk3 - ale jak zgasnie i nie chce odpalic, wez podepnij miernik do kostki ktora dochodzi do pompy paliwa - zobacz czy jest napiecie - wyeliminujesz ewentualnie elektryczny wlasnie problem..lagwus pisze:2. Gdzie ten przekaznik i jak go sprawdzic...?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości