Rozrusznik z TD D do 16v - Przewody?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Rozrusznik z TD D do 16v - Przewody?

Post autor: CSR_GTI » ndz sty 18, 2009 17:28

Jestem zmuszony wsadzić mocniejszy rozrusznik do golfa. Silnik 1.8 16v. Padło na rozrusznik z D/TD ten 1.7kW. W szesnastce rozrusznik ma dwa przewody na bendyksie (sygnał ze stacyjki i chyba sygnał z rozrusznika na wtryskiwacz) a w dieslu jest jeden. Moje pytanie jest takie czy można te dwa przewody co są w 16v dac zbiorowo pod jeden w D/TD?
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 17:28 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 18, 2009 17:35

mozna aczkolwiek dobrze zrobic jest strowanie przez przekaznik, ostatecznie spinasz oba przewody i wtrysk rozruchowy pracuje jak zwykle tyle ze moze ci uwalic czujnik od przepiec lub wymieniasz elektromagnetyczny wylacznik na ten z 16v zeby nie rzezbic i miec wszystko jak nalezy


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw lut 26, 2009 16:52

To teraz inna sprawa:

Ten rozrusznik 1.7kW chla tyle prądu że chyba iskra aż słabnie podczas odpalania... akumulator 60Ah/450A. Czy trzeba dac też akumulator z diesla :crazy:

Jeszcze sprawa obrotów... wygląda tak jakby ten dieslowski miał mniejsze obroty - wydaje mi sie tylko czy ma niższe?


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 26, 2009 18:27

Ma niższe te obroty bo diesel ma przecież dużo wyższe sprężanie i dlatego nie może kręcić szybko. Wymień tulejki w rozruszniku i w skrzyni na nowe i nie będzie się przycinał jakby masy brakowało.



memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » czw lut 26, 2009 19:08

powiem tak ze d/td maja inny wirnik w rozruszniku chodzi o komutator po kturym chodza same szczotki .bezynka ma mniej klepek na komutatoze zeby szybciej krecic a klekocik ma mniej zeby krecic wolniej ale z duza siła.wirniki pasuja wiem bo przekładałem. :grin:

[ Dodano: 26 Lut 2009 18:10 ]
pomułka w pisaniu .......
bezynka mawiecej klepek na komutatoze zeby szybciej krecic a klekocik ma mniej zeby krecic wolniej ale z duza siła.wirniki pasuja wiem bo przekładałem.
poprawione



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 313 gości