Czujnik przesuwu RSW.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik przesuwu RSW.
Mam do Was pytanie ,za co konkretnie odpowiada czujnik przesuwu RSW,czy złe ustawienie go może powodować ciężkie zapalanie i wolne schodzenie z obrotów silnika przy zmianie biegów?
Papaj
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Kolego za takie objawy może też odpowiadać źle ustawiony nastawnik. Jak ma dowaloną dawkę to właśnie długo schodzi z obrotów. Piszesz, że to nie VW więc penie BMW albo Opel jakiś. Jeżeli ściągałeś nastawnik z pompy to mogłeś też go przy montażu za daleko w stronę części wysokociśnieniowej dać (ta z wyjściem na wtryski) i ma dowaloną dawkę. Radzę ci podjedź na kompa i obczaj dawkę zanim tłoki spłyną zalane gnojem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości