Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
hermanix
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: hermanix » śr lut 25, 2009 09:15
Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » śr lut 25, 2009 09:28
polecam sprawdzić czy wszystkie świece żarowe są sprawne i czy mają zasilanie.
-
woojas25
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
Post
autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 10:41
też tak mam ,problem pozostał nawet po wymianie wtrysków świece ok,kąt 51 paliwo ok wszystko cycuś a jednak puszcza kopciucha podczas zapalania (pali na dotyk nawet przy -23)moim zdaniem jest ro spowodowane przebiegiem u mnie ok 400 tys
-
hermanix
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: hermanix » śr lut 25, 2009 10:45
U mnie też pali na dotyk w sumie, a jeśli chodzi o przebieg to mam ok. 250 tys więc to "niedużo" jak na gofra - sprawdze świece, w razie czego wymienię ale wkurze się jak dalej będzie rzęził...
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
-
AFN140KM
- Gadatliwa bestia
- Posty: 574
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
- Lokalizacja: KrakóVW
Post
autor: AFN140KM » śr lut 25, 2009 11:00
hermanix pisze:...Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam...
Po przygazowaniu do ponad 2k obr/min?
Hydraulika, zbyt duże ciśnienie oleju, przycierający się zawór pompy olejowej.
Poczytaj tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2456429
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
-
hermanix
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:02
przy porannym odpalaniu
No wybacz ale ponad 2k obrotów przy odpalaniu w TDI to jak dla mnie przestępstwo...
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
-
AFN140KM
- Gadatliwa bestia
- Posty: 574
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
- Lokalizacja: KrakóVW
Post
autor: AFN140KM » śr lut 25, 2009 11:06
A przez jaki czas po uruchomieniu chodzi "nienormalnie" i generuje dym?
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
-
hermanix
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:10
Hmm.......Paręnaście-parędziesiąt sekund - w każdym bądź razie mniej niż 1 minute...
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
-
woojas25
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
Post
autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 11:18
mi równo odpala no moze przez pierwsze 2-3 s delikatnie kuleje,natomiast po zagrzaniu nic nie kopci a mam tez nowego leona 2.0 tdi i tez zakopci przy odpalaniu i tez przez pierwsze 1-2 s kuleje
-
hermanix
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:25
Czyli może to normalny objaw w TDI ?
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » śr lut 25, 2009 12:26
AFN140KM pisze:hermanix pisze:...Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam...
Po przygazowaniu do ponad 2k obr/min?
Hydraulika, zbyt duże ciśnienie oleju, przycierający się zawór pompy olejowej.
Poczytaj tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2456429
Nareszcie!
Mam cos takiego, a trafilem na to zupelnym przypadkiem. Gdy silnik mial ok 70-80 stopni, chcialem ruszyc szybciej, a ze pod kolami byl zdradziecki lod to obroty skoczyly do 3tys i jak odpuscilem gaz to potem silnik dostal telepawek, drgawek i zaczal kopcic tak jakby pompa paliwowa zaciagnela powietrze, albo kat wtrysku byl przestawiony sporo sporo.
-
woojas25
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
Post
autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 12:44
auto nie nowe, może kompresja nie równa nie mam pojecia , ważne że pali kumpel ma mondeo dośc nowe byliśmy na słowacji w nocy poniżej 20 i mondek ani dyma nie pusił , a stare poczciwe tdi z kopciuchem ale odpalił bez problemu
-
arturo
- Użytkownik
- Posty: 314
- Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
- Lokalizacja: Podlaskie
-
Kontakt:
Post
autor: arturo » czw lut 26, 2009 00:05
1. świece żarowe (sprawdzić czy są ok i czy maja zasilanie)
2. kat statyczny wyprzedzenia wtrysku paliwa (sprawdzić VAG-iem kanał 000 na basic settings, TDI TIMING-srodkowa linia.)
-
RCMarioon
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 11:57
- Lokalizacja: Słup
Post
autor: RCMarioon » czw lut 26, 2009 00:11
arturo pisze:1. świece żarowe (sprawdzić czy są ok i czy maja zasilanie)
2. kat statyczny wyprzedzenia wtrysku paliwa (sprawdzić VAG-iem kanał 000 na basic settings, TDI TIMING-srodkowa linia.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości