![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/71/bf8c5ab330911261.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/71/84b23a074f7ccf68.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/71/2bee23fd06f387bb.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/67/814f5927fe72d949.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/67/94619791424f113d.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/67/52fcb23c63e69fa9.jpg)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szosownik pisze:wali ci spod obejmy bo tak już z tymi samo dociskającymi jest
zmień na przykręcaną i będzie dobrze
ps.napisz o problemie w temacie bo nie mogą być same zdjęcia
Gdzie szukać tego króćca? i jak się do niego dostać ?miś fazi pisze:ja do tych samozaciskających oryginalnych mam zaufanie , one dobrze trzymają , zobacz sobie kolego czy nie masz uszkodzonego króćca od chłodnicy
[ Dodano: 25 Lut 2009 15:05 ]
a sam wąż tak samo coś jest spęczniały , on jest na pewno dobry
Czyli dobry jest ? bo nie rozumiem ?a sam wąż tak samo coś jest spęczniały , on jest na pewno dobry
Tak ale przy takim szybkim ubytku na biało by kopcił na 100% , przy małych ubytkach nie kopci , ale nie przy takich dużych szybkich ubytkach, tym bardziej ze innych ubawów uszczelki nie ma.Węże nie są twarde były już sprawdzane są takie jak powinny być.A wąż może od starości już się taki zrobił ? lub przed wymianą korka ?pawelg pisze:właśnie to że jest nadmuchany jak balon to niedobrze- ponieważ to jest wynikiem dużego ciśnienia w układzie chłodzenia....najczęstszą przyczyną jest przedmuch z komory spalania do obiegu płynu poprzez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą!
P.S.chce podkreślić że w układzie chłodzenia podczas pracy silnika i tak jest ciśnienie ale nie takie żeby przewody były jak balony....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości