Wymiana uszczelniaczy w 1y
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Wymiana uszczelniaczy w 1y
Witam Panowie. Zauważyłem ostatnio, że przy pierwszym kręceniu po nocy golf puszcza dymek niebieski przez chwile tylko jak kręcę, odpala i jest ok. Podejrzewam uszczelniacze ewentualnie świece. Z jakim kosztem muszę się liczyć przy wymianie uszczelniaczy? Chodzi o mniej więcej przedział cenowy. Uszczelniacze same w sobie są tanie, ale robocizna nie wiem jaka może być.Z góry dzięki. PozdraVWiam
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Biorę to pod uwagę również. Ten dymek jest chwilowy, w momencie jak samochód odpali. Świece pójdą do wymiany, ten niebieski kolor mnie zastanawia, że może to być również wina uszczelniaczy. Może problem zniknie po wymianie świec. Jeśli chodzi o ubywanie oleju, ilości są znikome. Od wymiany do wymiany 10-12 tys.km dolewam małe ilości nawet nie wiem czy 0.5l czy mniej.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
-
- Ma gadane
- Posty: 209
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Kontakt:
Pali ci od strzału ?? Jeśli tak to świece są OK.
Jeśli bierze ci małe takie ilości oleju o jakich piszesz to bym zapomniał o problemie.
Każdy Diesel troszkę dymi, czy na biało czy na niebiesko. Na twoim miejscu cieszyłbym się że nie mam większych problemów z autem i jeździł sobie dalej spokojnie
Pzdr
Jeśli bierze ci małe takie ilości oleju o jakich piszesz to bym zapomniał o problemie.
Każdy Diesel troszkę dymi, czy na biało czy na niebiesko. Na twoim miejscu cieszyłbym się że nie mam większych problemów z autem i jeździł sobie dalej spokojnie
Pzdr
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Pali od strzała, ale czasem nim telepnie. Z tym dymem to tak jak silnik złapie to te pierwsze dmuchnięcie jest niebieskawe, później trochę pary ( ale tylko w dni gdzie jest 0 stopni lub poniżej) i dopiero przy mocnym gazowaniu na czarno chmurkę puści, ale też jak dostanie buta nagle, jak jeden po drugim nie dymi w ogóle.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
-
- Ma gadane
- Posty: 209
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Kontakt:
Wiesz moim zdaniem wszystko jest OK.
Oleju nie bierze, pali od strzału. To że jak mu buta wsadzisz zakopci na czarno to w Dieselach jest normalne - nagar z rury itp.
Gdyby ci kopcił cały czas to jedyne co mi przychodzi do głowy to że któryś wtrysk może lać, ale to w twoim przypadku mało prawdopodobne.
Ja bym się niczym nie przejmował
Pzdr
Oleju nie bierze, pali od strzału. To że jak mu buta wsadzisz zakopci na czarno to w Dieselach jest normalne - nagar z rury itp.
Gdyby ci kopcił cały czas to jedyne co mi przychodzi do głowy to że któryś wtrysk może lać, ale to w twoim przypadku mało prawdopodobne.
Ja bym się niczym nie przejmował
Pzdr
Deloox pisze:Pali od strzała, ale czasem nim telepnie. Z tym dymem to tak jak silnik złapie to te pierwsze dmuchnięcie jest niebieskawe, później trochę pary ( ale tylko w dni gdzie jest 0 stopni lub poniżej) i dopiero przy mocnym gazowaniu na czarno chmurkę puści, ale też jak dostanie buta nagle, jak jeden po drugim nie dymi w ogóle.
kolego daj wtryskiwacze do sprawdzenia bo chyba leją
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości