Problem z klimatyzacją

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jarek_Gadomski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:37
Lokalizacja: Ostrołęka

Problem z klimatyzacją

Post autor: Jarek_Gadomski » śr lut 25, 2009 18:07

Witam wszystkich na forum, jestem nowy więc z góry przepraszam za wszelkie wpadki, gdyż jeśli takowe będą cel ich będzie nie zamierzony.
W moim mk3 mam problem z klimą, po nabiciu w ubiegłe lato przestała mi działać na wyższych zakresach dmuchawy (poza 1), na pozostałych rozłącza ją. Może miał ktoś podobny problem, za pomoc byłbym wdzięczny :prayer: pozdrawiam>
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 18:12 przez Jarek_Gadomski, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » śr lut 25, 2009 19:40

Prawdopodobnie padło pokrętło regulacji prędkości: zdejmij przedni dekielek,i pokrętło tam są takie blaszki zobacz czy wszystkie dobrze przylegają.
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 19:41 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



Jarek_Gadomski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:37
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Jarek_Gadomski » czw lut 26, 2009 09:15

kwietek pisze:Prawdopodobnie padło pokrętło regulacji prędkości: zdejmij przedni dekielek,i pokrętło tam są takie blaszki zobacz czy wszystkie dobrze przylegają.
Pokrętło sprawdzałem, bo tyle umiałem, jest ok, musi być coś dalej. Na dobrą sprawę potrzebował bym schemat instalacji elektrycznej od klimy wiedziałbym po czym się poruszać, może ktoś ma namiary na takowego, dzięki za sugestię !



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw lut 26, 2009 16:24

W takim razie sprawdź jeszcze taką kostkę przy silniku (tą w której jest bezpiecznik termiczny, i oporniki) czy jest na niej napięcie: od pokrętła idą do niej 4 kable, a z tamtąd już tylko jeden do silnika. Mogły się poluzować, lub lutowania popękać.



Jarek_Gadomski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:37
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Jarek_Gadomski » pt lut 27, 2009 09:55

kwietek pisze:W takim razie sprawdź jeszcze taką kostkę przy silniku (tą w której jest bezpiecznik termiczny, i oporniki) czy jest na niej napięcie: od pokrętła idą do niej 4 kable, a z tamtąd już tylko jeden do silnika. Mogły się poluzować, lub lutowania popękać.
Dzięki za rade sprawdzę na pewno, a jeszcze jedno pytanko, czy po drodze od pokrętła do tej kostki koło silnika nie ma jakiś pośrednich kostek czy innych ustrojstw 8-[ które mogłyby ewentualnie nawalić?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt lut 27, 2009 15:33

1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lut 27, 2009 18:08

przenoszę


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt lut 27, 2009 21:35

Nie ma żadnych kostek pośrednich. Idą 4 kable od przełącznika do jedynej kostki przy silniku - więc tylko tam mogła zagnieździć się awaria. (może poprostu kable się po odpinały)



Jarek_Gadomski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:37
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Jarek_Gadomski » sob lut 28, 2009 11:11

kwietek...Dzięki za podpowiedz, dzisiaj dzień wolny :bigok: to sobie poszperam!



greg

Post autor: greg » sob lut 28, 2009 11:21

Jarek_Gadomski, jeśli pokrętło od biegu wentylatora jest na 100% sprawne w co wątpię to sprawdź czy po właczeniu 2 ,3 4 w ogóle chodzi wentylator



Jarek_Gadomski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:37
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Jarek_Gadomski » sob lut 28, 2009 15:13

greg pisze:Jarek_Gadomski, jeśli pokrętło od biegu wentylatora jest na 100% sprawne w co wątpię to sprawdź czy po właczeniu 2 ,3 4 w ogóle chodzi wentylator
Wentylator działa jak najbardziej (na każdym zakresie) tyle tylko że jak z 1, przełączam na pozostałe to rozłącza klimę, gdy wracam na 1 zakres klima się załącza (słychać charakterystyczne kliknięcie. :crazy: Już sam nie wiem co robić, pytałem paru "medyków" to każdy co innego mówi, może ktoś miał podobny problem, wdzięczny będe za każde sugestie :prayer: Szkoda mi bo ją nabiłem, parę zł zabuliłem a tu d...pa!! Nie pamiętam dokładnie, ale przed nabiciem było wszystko ok, tylko się późno załączała, HELLP! Sezon nie długo się zacznie i będzie kiszka :ass:



greg

Post autor: greg » sob lut 28, 2009 16:35

Jarek_Gadomski, ja bym nadal szukał przyczyny w pokrętle



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 188 gości