Wyciek płynu z pod wężą i obejmy ? czy woda z jezdni ? FOTKI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wali ci spod obejmy bo tak już z tymi samo dociskającymi jest
zmień na przykręcaną i będzie dobrze
ps.napisz o problemie w temacie bo nie mogą być same zdjęcia
zmień na przykręcaną i będzie dobrze
ps.napisz o problemie w temacie bo nie mogą być same zdjęcia
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 15:15 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
Szosownik pisze:wali ci spod obejmy bo tak już z tymi samo dociskającymi jest
zmień na przykręcaną i będzie dobrze
ps.napisz o problemie w temacie bo nie mogą być same zdjęcia
Czyli węzą nie wymieniać ? tylko opaskę ? a może to jest woda bo teraz chlapę mamy?
Zakupiłem autko, i wszystko jest ok , po za ubywającym płynem w zbiorniczku wyrównawczym. Po zakupie auta długo jeździłem po mechanikach i każdy od razu mówił ze to uszczelka pod głowicą ,wymieniłem korek od zbiorniczka i płyn już w takim dużym tempie nie ubywa - czyli 1 Litr na 50 km , teraz nadal ubywa ale gdzie 200 Mll, na 250 km. Czy to na fotkach może być przyczyna mojego problemu ?
- Nie kopci na biało, w ogóle nie kopci.
- Nie ma wody w oleju , nie ma oleju w wodzie.
- Auto się nie grzeje.
- Termostat działa poprawnie.
- Silnik pracuje dobrze.
- Chodniczki suche w środku pod kokpitem.
[ Dodano: 25 Lut 2009 16:27 ]
Gdzie szukać tego króćca? i jak się do niego dostać ?miś fazi pisze:ja do tych samozaciskających oryginalnych mam zaufanie , one dobrze trzymają , zobacz sobie kolego czy nie masz uszkodzonego króćca od chłodnicy
[ Dodano: 25 Lut 2009 15:05 ]
a sam wąż tak samo coś jest spęczniały , on jest na pewno dobry
Czyli dobry jest ? bo nie rozumiem ?a sam wąż tak samo coś jest spęczniały , on jest na pewno dobry
właśnie to że jest nadmuchany jak balon to niedobrze- ponieważ to jest wynikiem dużego ciśnienia w układzie chłodzenia....najczęstszą przyczyną jest przedmuch z komory spalania do obiegu płynu poprzez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą!
P.S.chce podkreślić że w układzie chłodzenia podczas pracy silnika i tak jest ciśnienie ale nie takie żeby przewody były jak balony....
P.S.chce podkreślić że w układzie chłodzenia podczas pracy silnika i tak jest ciśnienie ale nie takie żeby przewody były jak balony....
Tak ale przy takim szybkim ubytku na biało by kopcił na 100% , przy małych ubytkach nie kopci , ale nie przy takich dużych szybkich ubytkach, tym bardziej ze innych ubawów uszczelki nie ma.Węże nie są twarde były już sprawdzane są takie jak powinny być.A wąż może od starości już się taki zrobił ? lub przed wymianą korka ?pawelg pisze:właśnie to że jest nadmuchany jak balon to niedobrze- ponieważ to jest wynikiem dużego ciśnienia w układzie chłodzenia....najczęstszą przyczyną jest przedmuch z komory spalania do obiegu płynu poprzez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą!
P.S.chce podkreślić że w układzie chłodzenia podczas pracy silnika i tak jest ciśnienie ale nie takie żeby przewody były jak balony....
[ Dodano: 28 Lut 2009 10:52 ]
NIe wiem ale chyba zlokalizowałem usterkę ,ściągnąłem atrapę z przodu chłodnicy i ukazał mi się taki widok jak na fotce, cy mógł by kto mi napisać czy to jest z chłodnicy to wszystko mokre? na fotce , zrobiłem prawa stronę i lewą chłodnicy, i gdzie to wycieka ? i się uszkodziło?Dodam ze jak jechałem na mieście zauważyłem właśnie jak mi z tej mokrej strony leciał dym lub para, a po zatrzymaniu widziałem takie 3 stryki po ściekającej cieczy po zderzaku z pod szpary atrapy po lampom.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 345 gości