Sharan 2001 1.9 TDI 130 Km brak mocy do 1800 obrtów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

deeay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lut 25, 2009 09:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Sharan 2001 1.9 TDI 130 Km brak mocy do 1800 obrtów

Post autor: deeay » śr lut 25, 2009 09:34

pomocy!!! Mam Sharana 2001 rok model silnika ASZ silnik na pompowtryskach o mocy 130 km
zaistniały problem...
+podczas zapalania zimnego silnika trzeba kręcić 3x bo silnik po chwili gaśnie
+na postoju (bez włączonego biegu silnik normalnie się "zbiera" natomiast przy ruszaniu trzeba mieć ok 1800 aby udało sie ruszyć i innym wypadku gaśnie ;(
jak juz nabierze obrotów to rwie ziemie jak szalony ale średnia norma spalania >> 14 -17L/100km

auto stało w serwisie VW "fahowcy na ''dzień dobry'' wymienili przepływomierz powietrza
koszt 480 zł + 120 za samą obsługę po czym stwierdziłem ze zadniej różnicy nie ma ...
w odpowiedzi " TURBINA JEST DO WYMIANY" wybiłem katalizator a Turbinkę słychać teraz odrazu po uruchomieniu ...
udałem sie do serwisu juz z wybitym karalizatorem serwis stwierdza iz kont wtrysku jest zle ustawiony ;( pomocy juz nie wiem co robic... nie chce wymienic całego silnika

ponad to wymienione : paski filtry (olej + paliwo) pompka paliwa w zbiorniku działa



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr lut 25, 2009 09:37

o zle odpalanie w 90% odpowiedzialny jest kat wtrysku...ustaw go to moze i przyspieszanie sie poprawi


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr lut 25, 2009 10:05

Tu nie ustawisz kąta wtrysku.

Podepnij pod komputer jak wychodzą pompo wtryski.
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 10:10 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr lut 25, 2009 10:09

roman58 pisze:Tu nie ustawisz kąta wtrysku.
W PD jest kąt sychronizacji wałków
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 10:10 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.



deeay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lut 25, 2009 09:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: deeay » śr lut 25, 2009 10:27

pod kumputerem pojakuje ze ok tylko norma powinna się miesic w przedziale 3-9 a jest 12 jade do innego serwisu zobaczymy co tam powiedzą ..



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lut 25, 2009 11:22

deeay, spierdzielaj z tego serwisu puki nie jest za późno , jak juz serwis na dzieńdobry zaczyna od przepływomierza (bo to u nich zawsze jest lekarstwo na całe zło :panna: ) to nie masz co u nich dłużej szukać....

Jestes z Gdańska , umów sie z naszym forumowym kolegą rob555 , on Ci pomoże : http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=26573

[ Dodano: Sro Lut 25, 2009 10:24 ]
deeay pisze:auto stało w serwisie VW "fahowcy na ''dzień dobry'' wymienili przepływomierz powietrza
koszt 480 zł + 120 za samą obsługę po czym stwierdziłem ze zadniej różnicy nie ma ...
w odpowiedzi " TURBINA JEST DO WYMIANY" wybiłem katalizator a Turbinkę słychać teraz odrazu po uruchomieniu ...
udałem sie do serwisu juz z wybitym karalizatorem serwis stwierdza iz kont wtrysku jest zle ustawiony
Chyba mają czarodziejską kulę tylko chyba zepsutą bo co chwile co innego im mówi :helm:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 25, 2009 11:38

homsky pisze:spierdzielaj z tego serwisu puki nie jest za późno ,
dokładnie zostawisz tam tyle kasy ze poźniej będziesz żałować a oni Ci po kolei będą wymieniać coraz to droższe podzespoły :P



deeay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lut 25, 2009 09:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: deeay » śr lut 25, 2009 12:17

panowie własnie wróciłem z vw serwis nic ... w drodze powrotnej zajechałem jeszcze do znajomego "samouka" szukał patrzał i wynalazł orginalnie w tej budzie był silnik 85 kw czyli 116 km nie 96kw czyli 130km "włoskie świnie" zmienili silnik :( co najlepsze komputer jest od 116 nie od 130 tak wynika z jego numerów :( teraz rodzi sie pytanie czy w tym komputerze jest oprogramowanie do 116 czy 130 ??? jak to sprawdzić czy da sie wogóle wgarać do niego inne oprogramowanie???



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lut 25, 2009 13:12

deeay, pisałem już wyżej , ale ty nie słuchasz .............

:dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol:
rob555


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

deeay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lut 25, 2009 09:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: deeay » śr lut 25, 2009 13:21

jade do rob 555 temat zamkniety



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości