Slychac tarcie przy wcisnietym hamulcu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kaktus1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 19:41
Lokalizacja: goleniow

Post autor: kaktus1 » wt lut 24, 2009 22:31

Michaś_1977 pisze:
kaktus1 pisze:jezdze num trzeci rok i nigdy nie wymienialem plynu.naprawde wciasnalem i jechal dalej jakbym nie wcisnal.dopiero po pompowaniu kilka razy zalapal.pozniej juz normalnie hamowal
I pewnie jeszcze nie wiesz kiedy poprzedni właściciel wymieniał...Płyn hamulcowy wymienia się co 2 lata,w przeciwnym razie wszystko lubi się zapiekać-zaciski,cylinderki i pompa.Pewnikiem tak też było w Twoim przypadku,tylko dziwne,że tak nagle.Wcześniej nie czułeś żadnych oporów?
wczesniej bylo okej.ostatnio zaczelo trzec i ten chwilowy brak hamulca.
wymiana plynu hamulcowego moze pomoc?ile wchodzi do mojego golfa i jaki? Dot3? i jaki koszt by byl w warsztacie za wymiane i odpowietrzenie?


Komu w droge temu trampki na noge

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 24, 2009 23:05

kaktus1 pisze:wczesniej bylo okej.ostatnio zaczelo trzec i ten chwilowy brak hamulca.
wymiana plynu hamulcowego moze pomoc?ile wchodzi do mojego golfa i jaki? Dot3? i jaki koszt by byl w warsztacie za wymiane i odpowietrzenie?
Producent zaleca klasę DOT-3.Hmm,to tarcie i zanik hamulca mogą się pokrywać,bo tak jak wspomniałem,pompa mogła być już częściowo zapieczona,więc ciśnienie po hamowaniu nie spadało i hamulce tarły,a po dłuższym postoju złapało ją lepiej i stąd całkowity brak hamulca



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lut 24, 2009 23:06

Dot 4 Dot lało się do polonezów


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 24, 2009 23:24

grandilodz pisze:Dot 4 Dot lało się do polonezów
Też mi się tak wydawało grandilodz, ,ale tak się składa,że posiadam mądrą książkę o MK3 i zaglądnąłem do niej.Nie chce mi się robić fotki,ani skanować,ale tak jest w niej napisane. :bigok:
Hmm,z drugiej jednak strony,ja w swoim MK2 mam niby DOT4,ale muszę brać pod uwagę fakt,że nie jestem pierwszym właścicielem... :hmm:
Ostatnio zmieniony wt lut 24, 2009 23:32 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » śr lut 25, 2009 00:27

grandilodz pisze:Dot 4 Dot lało się do polonezów

Tak Kolego- tylko na zbiorniczku płynu w VW jest napisane własnie DOT-4

przynajmniej w moim MK3 -i pasku B3 co go miałem poprzednio też tak było napisane.


Co do tarcia mi też z rana trze (czasem)
A po dłuzszym postoju (2 tygodnie) nie mogę ruszyć aż klocki puszczą z trzaskiem -potem tarcie-(aż kierownicą szarpie jakby było bicie w kołach) - po kilkunastu przyhamowaniach ustępuje .



Awatar użytkownika
bartek92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr lip 25, 2007 18:58
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: bartek92 » śr lut 25, 2009 00:34

Jeżeli słychać to tarcie z tyłu (hamulce bębnowe) nie tylko rano czy dłuższym postoju, to szczęki są już na wykończeniu?


"Często na drodze widzę prawdziwych szaleńców....
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami na prawdę aż ciężko ich wyprzedzić"

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 25, 2009 00:57

flatron316 pisze:Tak Kolego- tylko na zbiorniczku płynu w VW jest napisane własnie DOT-4

przynajmniej w moim MK3 -i pasku B3 co go miałem poprzednio też tak było napisane.
Przecież ja wcale się nie upieram.Piszę to co z ciekawości wyczytałem, a wszystkie MK3 z którymi miałem do czynienia były faktycznie zalane DOT4.Nawet mój stary poczciwy MK2...



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » śr lut 25, 2009 08:16

Michaś_1977 pisze:Przecież ja wcale się nie upieram.
:pub: a ja nie twierdze że w książkach inaczej nie może być napisane....spoko.

pzdr

Jak słychać cały czas przy bebnach -to ja bym zajrzał w miarę szybko-tam jak się dawno nie wymieniało szczęk to nawet się lubi okładzina odkleić i przesunąć-tyle że ciężko coś tam mocno uszkodzić ,jedynie hamulce lekko gorsze masz.
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 08:21 przez flatron316, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 327 gości