jak założyć pasek wieloklinowy PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomasz28

jak założyć pasek wieloklinowy PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC

Post autor: tomasz28 » wt lut 24, 2009 13:52

mam problem, dziś rano pękł mi pasek wieloklinowy- mam juz kupiony i założony prawidłowo-ale nie mogę go wcisnąć na ostatnie koło (nie wiem czy muszę coś odkręcać (napinacz czy co))żeby było polużnione-PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ CZEKAM



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 24, 2009 14:15

tomasz28, nie wiem czy w mk3 jest tak samo jak w mk4 u CIebie ale jeśli tak to jak masz samonapinacz to musisz go chwycić najlepiej kluczem i odciągnąć :) Wtedy nałożysz pasek :)



tomasz28

Post autor: tomasz28 » wt lut 24, 2009 14:24

no właśnie chyba jest różnica może ktoś wie jak to zrobić??



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lut 24, 2009 14:28

nie ma różnicy w samym zakładaniu paska, tak jak napisał To_mas, musisz odciągnąć napinacz.


Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 24, 2009 16:17

Sztomel pisze:tak jak napisał To_mas, musisz odciągnąć napinacz.
dodam jeszcze ze on lekko nie idzie :P



Awatar użytkownika
rafalkdp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 00:12
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: rafalkdp » wt lut 24, 2009 22:16

weź klucz płaski chyba 13-stkę, załóż na taką jakby śrubę na napinaczu i pociągnij do góry a napinacz powinien się zluzować. Najlepiej to robić w dwie osoby i najlepiej odkręcić nadkole żeby dobrze założyć pasek na koła. Dostęp nie jest łatwy. Ja to robiłem przy okazji wymiany rozrządu. Założyliśmy częściowo pasek na koła i ja kręciłem wałem a kolo przytrzymywał pasek żeby dobrze wszedł w rowki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości