Skrzynia Automat - informacje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Skrzynia Automat - informacje

Post autor: pancur0 » pn lut 23, 2009 18:56

Witam !
Czy ktoś z Was posiada jakieś informacje na temat skrzyni automatycznej w MKII ?
Posiadam właśnie taką u siebie z silnikiem 1.8 GU z rocznika 1984.

z tego co widze to tutaj w tej książce co sobie ktoś sprzedaje
http://www.allegro.pl/item563267218_vol ... prawa.html


Sa informacje na jej temat. Jesli ktos by mial taka i mogly przeskanowac bylby bardzo wdzieczny. ;))

A !
No i jeszcze jedna sprawa.
Chodzi o to jak np. włącze podgrzewanie tylniej szyby i dmuchawkę na dwójkę to obroty spadają.... dość mocno. O jakieś 150 z 900.
Jakieś porady ? :o
Kable wszystkie wymieniać ?:D

Ale głównie chodzi mi o tą skrzynie, bo boję się, że to delikatna zabawka :)

Pozdrawiam


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Re: Skrzynia Automat - informacje

Post autor: fifel » pn lut 23, 2009 19:17

pancur0 pisze:Witam !
Czy ktoś z Was posiada jakieś informacje na temat skrzyni automatycznej w MKII ?
Posiadam właśnie taką u siebie z silnikiem 1.8 GU z rocznika 1984.

z tego co widze to tutaj w tej książce co sobie ktoś sprzedaje
http://www.allegro.pl/item563267218_vol ... prawa.html


Sa informacje na jej temat. Jesli ktos by mial taka i mogly przeskanowac bylby bardzo wdzieczny. ;))

A !
No i jeszcze jedna sprawa.
Chodzi o to jak np. włącze podgrzewanie tylniej szyby i dmuchawkę na dwójkę to obroty spadają.... dość mocno. O jakieś 150 z 900.
Jakieś porady ? :o
Kable wszystkie wymieniać ?:D

Ale głównie chodzi mi o tą skrzynie, bo boję się, że to delikatna zabawka :)

Pozdrawiam
To moze ja sie wypowiem, bo sam jestem posiadaczem mk2 z automatyczna skrzynia, co prawda w silniku 1,6 RF ale z tego co mi wiadomo to jeden pies :)
Co do obrotow to niestety obroty spadaja, jeszcze jak wrzucisz bieg D lub R to juz w ogole :P dlatego wlasnie na jalowym mam podrecone obroty na gazniku zeby nie spadaly na niziny;)

Jesli chodzi o skrzynie i jej delikatnosc to powiem tak... jesli dbasz o poziom oleju przekladniowego w skrzyni to wszystko powinno byc ok (sprawdzamy na rozgrzanym i ZAPALONYM silniku) w instrukcji jest napisane ze rozgrzanie odpowiednie nastepuje po 10km jazdy. Najprawdopodobniej jest to zielony plyn, ja leje febi. Co do zmian oleju to sa rozne szkoly, ale wiadome jest ze jesli nie byl dlugo wymieniany, co raczej jest pewne to juz nie powinno sie tego ruszac jesli wszystko jest ok.

I wazne jeszcze jest zeby przez chwile po odpaleniu do zagrzania skrzyni nie rajdowac jakos extremalnie :) i to chyba tyle :P
Ja jestem zadowolny z dzialania mojej skrzynki, szkoda ze ma tylko 3 biegi :P

Pozdrawiam :)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Re: Skrzynia Automat - informacje

Post autor: pancur0 » pn lut 23, 2009 19:28

A jaki masz ten gaźnik ?:>
ja u siebie pierburg 2e2 no i nie wiem czym tam sie reguluje obroty :x
Też bym sobie ustawił oborty na 1000 albo nawet 1100.
Bo jak sie rozgrzewa i właśnie takie ma to na biegu spokojnie ma 900 i nic się w środku nie trzęsie.

A powiedz mi jak z płynnością zmiany biegu ?
Mocno odczuwalne jest to u Ciebie ?
U mnie zwykle z jedynki na dwójke kiedy przerzuca jadac przykladowo po miescie z minimalnie wcisnietym gazem i dojdzie do 2,2 tys obrotow i zmienia bieg to szarpnie.
potem juz jest dobrze jadac niecale 50 zmieni na trojeczke delikatnie i tak sobie juz smiga.
A jak u Ciebie ?
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 19:30 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » pn lut 23, 2009 19:58

witam -miałem kiedyś automat tak jak ty 1,8 GU 2E2 jeśli chodzi o obroty to najszybciej chyba jest podciągnąć na lince przy gaźniku -odkręcasz kontrę i podciągasz , a co do zmiany biegów to miałem tak jak ty napisałeś lekkie szarpnięcie przy zmianie 1 na 2 a 3 chodziła bezszelestnie .(ja u siebie miałem 1000 obr/min na włączonym biegu )



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » pn lut 23, 2009 20:35

albert1973 pisze:witam -miałem kiedyś automat tak jak ty 1,8 GU 2E2 jeśli chodzi o obroty to najszybciej chyba jest podciągnąć na lince przy gaźniku -odkręcasz kontrę i podciągasz , a co do zmiany biegów to miałem tak jak ty napisałeś lekkie szarpnięcie przy zmianie 1 na 2 a 3 chodziła bezszelestnie .(ja u siebie miałem 1000 obr/min na włączonym biegu )
Probowalem jak Ty ustawic obroty i niestety mi sie nie udalo.
Tam jak odkrece tak jak mowisz nic nie daje, moge krecic ile wlezie.
Wydluza sie za to na pedale gazu dlugosc jego i nic wiecej:)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości