Dziwne "przymulenie " w golfie III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne "przymulenie " w golfie III
Witam serdecznie
Kieruje do znawców takie pytanie co może być nie tak w moim golfie III 1,4 nie tak że posiada on takie dziwne "przymulenie" w momencie gdy wciskam gaz do końca??
czy zdarzyło się to komuś?? wie ktoś przez co tak??
pozdrawiam
Kieruje do znawców takie pytanie co może być nie tak w moim golfie III 1,4 nie tak że posiada on takie dziwne "przymulenie" w momencie gdy wciskam gaz do końca??
czy zdarzyło się to komuś?? wie ktoś przez co tak??
pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Wymieniłem filtr powietrza sadziłem że może być to przez to ze nie zasysa odpowiedniej dawki powietrza przy momentalnym wciskaniu pedału gazu, a i tak jak wystąpiło zapytanie to występuje jak i na zimnym silniku tak i na rozgrzanym występuje to na postoju przy zinym silniku ale to rozumiem to nie jest furka nowa, silnik swoje przeżył i ma prawo poza tym to nie jest jakiś super prima wtrysk to tylko jednostrzał można powiedzieć, a poza tym na zimnym silniku nie powinno się tak robić bo to przyczynia się do jego śmierci:/ Przepraszam żle mojej furce zrobiłem ale chciałem sprawdzić jak reaguje na zimnym.
Zastanawiam się czy to może być związane z układem wydechowym dokładnie tu chodzi mi czy może to powodować przypchany katalizator? I jeszcze mam takie pytanie w związku właśnie z katalizatorem czy jego wyciącie coś zmieni w spalaniu albo coś??
Zastanawiam się czy to może być związane z układem wydechowym dokładnie tu chodzi mi czy może to powodować przypchany katalizator? I jeszcze mam takie pytanie w związku właśnie z katalizatorem czy jego wyciącie coś zmieni w spalaniu albo coś??
moze zmieni moze nie.. jesli juz to tylko na gorsze
co do Twojego problemu to sprawdz stan swiec, przewodow i rozdzielacza zaplonu....
opisz bardziej samo zjawisko... czy "zamulenie" zawsze jest w tym samym zakresie obrotow? przez jaki czas? przyspiesza ale tak jakby mu 90% momentu zabrali czy zupelnie nie?
co do Twojego problemu to sprawdz stan swiec, przewodow i rozdzielacza zaplonu....
opisz bardziej samo zjawisko... czy "zamulenie" zawsze jest w tym samym zakresie obrotow? przez jaki czas? przyspiesza ale tak jakby mu 90% momentu zabrali czy zupelnie nie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości