Golf 3 tdi ASZ + GT2260V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ladnie wyszlo, gratulacje Adam
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mega projekcik, wykres na pewno bedzie mocny
Trzeba sie tylko zaopatrzyć w naprawde dobre opony i modlic sie, żeby w lato nie padało za dużo
Pozdro.
Trzeba sie tylko zaopatrzyć w naprawde dobre opony i modlic sie, żeby w lato nie padało za dużo
Pozdro.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest )
Caly ten zestaw był juz testowany w moim aucie w ciężkich warunkach przy upalnych dniach i niema to najmniejszego znaczenia ze lader jest tak blisko dolotu i maski....temp. panujca pod maska w okolicy turbo jest w sam raz, DP caly jest owinięty bandażem termicznym....a co do wstawania sprezarki to niema co sie oszukiwac ani mydlić oczu ze bedzie na niej 300 Nm przy 2 tys obr. Jak widac sprezarka jest wielka i odpowiednia do mocy jakie chce się z tego silnika osiągnąć, lag będzie i jest to rzecz oczywista i nie pomoże tutaj nawet jakis wydumkowy kolektor wydechowy - fizyki się nie oszuka. Owszem mozna byłoby to zniwelowac w jakis sposób ale koszta zrobienia takiego motoru przerosły by koszt zakupu silnika ASZ na rynku wtórnym.taaaak, to tak jeździ się miodnie do przodu
Kłopot się zaczyna przy ślizganiu albo nie daj Bóg zakrętach, temu zapytałem o lag
A co do kwesti laga - moim zdaniem lag nie jest czymś strasznym poprostu jeździ sie takimi autami nieco innaczej, częsciej wachluje biegami i to wszystko, najgorsze wg mnie jest brak boostu po przepięciu biegu wtedy zgadzam sie ze jazda takim autem to porażka, ale to juz wszystko w rękach strojącego auto.
Moim autem jezdzilo kilka osob z forum ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z tdi na bigT i moze najlepiej niech oni się wypowiedzą czy lag był az taki straszny i uciążliwy do jazdy.
A co do ślizgania sie auta na zakrętach no cóz.....taki urok mocnych FWD i w tym przypadku duża spreżara ma to g.... do rzeczy jak bedzie sie jezdzic tym autem na mokrym lub na zakrętach...jak wiadomo pedal gazu niema pozycji on/off.
Dodam tez ze wlasciciel auta nigdy nie mial do czynienia z tdi na duzej sprezarce, jest to jego pierwsze tdi (pierwotnie 1Z z małą piczka gt15).....Po swapie i pierwszych przejazdach na duzej turbinie powiedzial ze jest zadowolony i jakos strasznie nie daje sie we znaki ten lag i jego zdaniem jest calkiem przyzwoicie....dodam ze auto wogole nie bylo strojone i jezdzi na ori sofcie z ASZ....A wiec po strojeniu moze byc juz tylko lepiej.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 21:54 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
a ja tam uwazam ze auto jest zajebiscie zrobione ,a jezeli chodzi o laga to w porownaniu np do 1,8t na GT2871r to tu napewno nie bedzie wogole laga . Ja osobiscie chce miec ponad 300km w mk3 na 1,8t i jakos nie martwi mnie to czy bedzie padalo czy nie i jak sie bedzie jezdzilo w zakretac.. Zadanie jest jedno ma wysadzac z kapci i moze sie to uda :green_fuck:
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Kurde jak się ogląda takie projekty, to aż chce się działać.
Zobaczył bym chętnie takiego TDi z takim turbo w akcji, bo jeszcze nie miałm okazji.
Jak się ogarne za jakiś czas z finansami też się pakuje w mk3 z turbo.
A jaki mniej więcej koszt silnik + komplet do turbo (czyli ogółem cały swap)?
Pozdrawiam
Zobaczył bym chętnie takiego TDi z takim turbo w akcji, bo jeszcze nie miałm okazji.
Jak się ogarne za jakiś czas z finansami też się pakuje w mk3 z turbo.
A jaki mniej więcej koszt silnik + komplet do turbo (czyli ogółem cały swap)?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 13:12 przez becior, łącznie zmieniany 1 raz.
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości