Przygasające światła
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przygasające światła
Wracając wieczorem zauważyłam, że przy włączeniu dmuchawy przygasają mi światła. Dzieje się tak od paru dni i nie wiem w czym problem ?! Prosze o rady.
Nocne Mary Squad
obojetnie na którym biegu wentylatora dmuchawy ????Kinia TBu pisze:że przy włączeniu dmuchawy
[ Dodano: Nie Lut 22, 2009 19:22 ]
proponuje lekture
i twój post tez tam jest
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
a sprawdzał ktos akumulator ??? lub tegulator napiecia ?
[ Dodano: Nie Lut 22, 2009 20:35 ]
Przyjmuje się, że standardowo napiecie ładowania powinno być na poziomie 13,8V do 14,4V i nie powinno spadać poniżej tych 13,8V nawet jeśli włączy się rozne odbiorniki elektryczne. I właśnie zadaniem regulatora napięcia jest regulacja tego napiecia stabilizowanie go
[ Dodano: Nie Lut 22, 2009 20:35 ]
Przyjmuje się, że standardowo napiecie ładowania powinno być na poziomie 13,8V do 14,4V i nie powinno spadać poniżej tych 13,8V nawet jeśli włączy się rozne odbiorniki elektryczne. I właśnie zadaniem regulatora napięcia jest regulacja tego napiecia stabilizowanie go
Regulatora napięcia nikt nie sprawdzał. Akumulator ma 2 lata teraz dokładnie. W pierwszą zimę było ok tylko teraz coś świruje. Właśnie się rozładował jak miało być mierzone napięcie, a wczoraj jeszcze normalnie odpalał
i teraz jeszcze jedno pytanko: jak już aku zostanie naładowany to mam zmierzyć to napięcie. I jak napięcie bedzie ok to co dalej ? Mogłabym kupić nowy aku ale skąd moge wiedzieć że znowu go "coś" nie rozładuje
ależ ja jestem upierdliwa
z góry dziękuje za pomoc
i teraz jeszcze jedno pytanko: jak już aku zostanie naładowany to mam zmierzyć to napięcie. I jak napięcie bedzie ok to co dalej ? Mogłabym kupić nowy aku ale skąd moge wiedzieć że znowu go "coś" nie rozładuje
ależ ja jestem upierdliwa
z góry dziękuje za pomoc
Nocne Mary Squad
moim zdaniem regulator i jeszcze raz regulator. Nie oszczedzaj przy kupnie nowego, tanie to sobie mozna wiadomo co... Powinno byc dobrze. Czasami wyrabia sie slizg na ktorym siedza szczotki ale to raczej wykluczam. Kupisz nowy regulator ze szczotencjami i mysle ze bedzie ok.
Napiecie zmierz na wylaczonych jak i wlaczonych odbiornikach pradu. Roznica moze byc bardzo duzo, taka to natura zepsutego regulatora. Sprawdz rowniez czy jest znaczna roznica napiecia po dodaniu gazu, moze tak byc ze wartos strasznie spadnie, wtedy moze to tez byc wina paska klinowego lub zuzytego kola pasowego alternatora.
Aku zostaw sobie na koniec, bo koszt nie jest maly. Pozdrawiam!
Napiecie zmierz na wylaczonych jak i wlaczonych odbiornikach pradu. Roznica moze byc bardzo duzo, taka to natura zepsutego regulatora. Sprawdz rowniez czy jest znaczna roznica napiecia po dodaniu gazu, moze tak byc ze wartos strasznie spadnie, wtedy moze to tez byc wina paska klinowego lub zuzytego kola pasowego alternatora.
Aku zostaw sobie na koniec, bo koszt nie jest maly. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 13:24 przez tursky, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
ładowanie jest ok. okazało się że coś jednak podkrada mi prąd i dlatego akumulator się rozładował. po sprawdzeniu wszystkich światełek, radia itp itd okazało się że to elektryczna szyba od strony kierowcy podkrada mi cały czas 0,11A
teraz jest inny problem. pompka paliwowa przez cały czas piszczy wymieniana około 4 miesięcy temu popadam z jednej skrajności w drugą
teraz jest inny problem. pompka paliwowa przez cały czas piszczy wymieniana około 4 miesięcy temu popadam z jednej skrajności w drugą
Nocne Mary Squad
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości