Golf 3 tdi ASZ + GT2260V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz lut 22, 2009 10:41

Ladnie wyszlo, gratulacje Adam :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » ndz lut 22, 2009 11:40

Mega projekcik, wykres na pewno bedzie mocny :chytry:
Trzeba sie tylko zaopatrzyć w naprawde dobre opony i modlic sie, żeby w lato nie padało za dużo :grin:
Pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » ndz lut 22, 2009 17:40

no na suchym od trojki powinna byc trakcja na dobrych oponach. ;)


VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lut 22, 2009 21:51

ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest )
taaaak, to tak jeździ się miodnie do przodu
Kłopot się zaczyna przy ślizganiu albo nie daj Bóg zakrętach, temu zapytałem o lag
Caly ten zestaw był juz testowany w moim aucie w ciężkich warunkach przy upalnych dniach i niema to najmniejszego znaczenia ze lader jest tak blisko dolotu i maski....temp. panujca pod maska w okolicy turbo jest w sam raz, DP caly jest owinięty bandażem termicznym....a co do wstawania sprezarki to niema co sie oszukiwac ani mydlić oczu ze bedzie na niej 300 Nm przy 2 tys obr. Jak widac sprezarka jest wielka i odpowiednia do mocy jakie chce się z tego silnika osiągnąć, lag będzie i jest to rzecz oczywista i nie pomoże tutaj nawet jakis wydumkowy kolektor wydechowy - fizyki się nie oszuka. Owszem mozna byłoby to zniwelowac w jakis sposób ale koszta zrobienia takiego motoru przerosły by koszt zakupu silnika ASZ na rynku wtórnym.
A co do kwesti laga - moim zdaniem lag nie jest czymś strasznym poprostu jeździ sie takimi autami nieco innaczej, częsciej wachluje biegami i to wszystko, najgorsze wg mnie jest brak boostu po przepięciu biegu wtedy zgadzam sie ze jazda takim autem to porażka, ale to juz wszystko w rękach strojącego auto.
Moim autem jezdzilo kilka osob z forum ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z tdi na bigT i moze najlepiej niech oni się wypowiedzą czy lag był az taki straszny i uciążliwy do jazdy.

A co do ślizgania sie auta na zakrętach no cóz.....taki urok mocnych FWD i w tym przypadku duża spreżara ma to g.... do rzeczy jak bedzie sie jezdzic tym autem na mokrym lub na zakrętach...jak wiadomo pedal gazu niema pozycji on/off.
Dodam tez ze wlasciciel auta nigdy nie mial do czynienia z tdi na duzej sprezarce, jest to jego pierwsze tdi (pierwotnie 1Z z małą piczka gt15).....Po swapie i pierwszych przejazdach na duzej turbinie powiedzial ze jest zadowolony i jakos strasznie nie daje sie we znaki ten lag i jego zdaniem jest calkiem przyzwoicie....dodam ze auto wogole nie bylo strojone i jezdzi na ori sofcie z ASZ....A wiec po strojeniu moze byc juz tylko lepiej.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 21:54 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz lut 22, 2009 22:54

a ja tam uwazam ze auto jest zajebiscie zrobione ,a jezeli chodzi o laga to w porownaniu np do 1,8t na GT2871r to tu napewno nie bedzie wogole laga :jezor: . Ja osobiscie chce miec ponad 300km w mk3 na 1,8t i jakos nie martwi mnie to czy bedzie padalo czy nie i jak sie bedzie jezdzilo w zakretac.. Zadanie jest jedno ma wysadzac z kapci i moze sie to uda :green_fuck:



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lut 23, 2009 12:43

a tu kilka fotek auta z zewnatrz - taki sobie seryjny Golfik :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do rzeczy waznych do zrobienia zostaly hamulce oraz przeróbka zderzaka na cieple dni zeby cooler mial lepszy flow. Zegarki EGT i Boost i temp. oleju juz na pokładzie.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lut 23, 2009 12:50

icka fajnie upchales ,ale on pewnie niema klimy?? ja bym tam zderzaka nie ciol ,teraz fajnie niepozornie jest :jezor: Tylko w moim jest jeszcze na czarno psikniety



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lut 23, 2009 12:53

Niestety jest to nieuniknione....bedzie gorąco latem, jest koncepcja na zrobienie zderzaka tak jak ma fido w swoim "kolorado" :D bardzo estetycznie i nie rzuca się w oczy


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn lut 23, 2009 12:59

aw69, co to za Icek?


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lut 23, 2009 13:06

popularny chinol tylko ten dość wysoki nawet nie pamietam ile ma wysokosci ale wiem ze pod zderzakiem jeszcze 60% powierzchni jest zasłonięta


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pn lut 23, 2009 13:10

Kurde jak się ogląda takie projekty, to aż chce się działać.
Zobaczył bym chętnie takiego TDi z takim turbo w akcji, bo jeszcze nie miałm okazji.
Jak się ogarne za jakiś czas z finansami też się pakuje w mk3 z turbo.

A jaki mniej więcej koszt silnik + komplet do turbo (czyli ogółem cały swap)?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 13:12 przez becior, łącznie zmieniany 1 raz.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » pn lut 23, 2009 13:15

No tak jak teraz do za dużo mocy nie zrobisz IC musi być bardziej odsłonięty.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lut 23, 2009 13:21

w taka pogode jak mamy to uwierz mi bez problemu bedzie tyle ile trzeba.....Dodam ze podczas logow kilka dni temu temp. w dolocie nie przekroczyla 8 stopni :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » pn lut 23, 2009 13:28

W taką pogode to jasne że tak ale mi chodziło bardziej o lato. A jaką docelowo moc ma miec auto??


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości