Skrzynia biegów i 2 bieg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Zastanawia mnie jak było ze skrzyniami DLP, bo taką mam akurat w swoim Golf'ie z 1998 roku, czytałem dużo tematów i wszyscy piszą ogólnie o skrzyniach do 2001 roku, ale nikt się nie wypowiadał właśnie o skrzyni DLP, tylko DUU, DUV, ERT.
DLP na pewno jest też na nitach a czy przeszła akcję serwisową to już można tylko mieć cichą nadzieję.
U mnie jedynka cieżko wchodzi przez pierwsze 2 minuty, jak odpalę auto i odśnieżę to akurat już wchodzą dobrze.
Mam link, który może uspokoi zwłaszcza tych, którym biegi nie chcą lekko wchodzić na zimnym silniku:
http://www.motofakty.pl/artykul/oleje_n ... mrozu.html
DLP na pewno jest też na nitach a czy przeszła akcję serwisową to już można tylko mieć cichą nadzieję.
U mnie jedynka cieżko wchodzi przez pierwsze 2 minuty, jak odpalę auto i odśnieżę to akurat już wchodzą dobrze.
Mam link, który może uspokoi zwłaszcza tych, którym biegi nie chcą lekko wchodzić na zimnym silniku:
http://www.motofakty.pl/artykul/oleje_n ... mrozu.html
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 05:31 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
DLP to ten sam typ 02k, ale nigdzie nie ma o niej słowa. Śpij spokojnie.Jazz_Blue pisze:Zastanawia mnie jak było ze skrzyniami DLP, bo taką mam akurat w swoim Golf'ie z 1998 roku, czytałem dużo tematów i wszyscy piszą ogólnie o skrzyniach do 2001 roku, ale nikt się nie wypowiadał właśnie o skrzyni DLP, tylko DUU, DUV, ERT.
DLP na pewno jest też na nitach a czy przeszła akcję serwisową to już można tylko mieć cichą nadzieję.
U mnie jedynka cieżko wchodzi przez pierwsze 2 minuty, jak odpalę auto i odśnieżę to akurat już wchodzą dobrze.
Mam link, który może uspokoi zwłaszcza tych, którym biegi nie chcą lekko wchodzić na zimnym silniku:
http://www.motofakty.pl/artykul/oleje_n ... mrozu.html
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
No do dziś mnie szlag trafił. Mechanik skrzynie przy remoncie pół roku temu skrzynbie rozbierał, robił, i stwierdził że jest na śrubach. Ostatnio zaczął olej się z nij lać - dziś tel. że jednak była na nitach, bo sie jeden zerwał i zrobił miał z układu różnicowego i zrobił dziurę w obudowie... Po prostu ZA#%$#$%^E... Nie dość że świeżo po remoncie, to teraz szukać musze drugiej skrzyni...
Pytanie co temat przerabiali - Macie jakiś godny zaufania warsztat/zakład, co sprzedaje regenerowane skrzynie? Ktoś dał mi namiar na jeden ponoć dobry, ale skrzynia jak moja to koszt tam 2500zł. Widziałem ceny od 1200zł, więc różnica jest znaczna.
Może ktoś polecić coś?
I jeszcze jedno - u mnie silnik AKL, rok prod. 2000, modelowo wg. WIN 2001, skrzynia DUU. Czy inna skrzynia bez problemu podejdzie do tego silnika i tego sprzęgła (nowe)?
Pytanie co temat przerabiali - Macie jakiś godny zaufania warsztat/zakład, co sprzedaje regenerowane skrzynie? Ktoś dał mi namiar na jeden ponoć dobry, ale skrzynia jak moja to koszt tam 2500zł. Widziałem ceny od 1200zł, więc różnica jest znaczna.
Może ktoś polecić coś?
I jeszcze jedno - u mnie silnik AKL, rok prod. 2000, modelowo wg. WIN 2001, skrzynia DUU. Czy inna skrzynia bez problemu podejdzie do tego silnika i tego sprzęgła (nowe)?
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 12:44 przez Pablitto, łącznie zmieniany 1 raz.
- bibi466
- Gadatliwa bestia
- Posty: 542
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
no to ładnie cię załatwił czyli z tym mechanikiem musisz się rozstać.Jak juz miał skrzyniuę wyjetą i rozebraną to grzech tych nitów nie wywalić. zonbacz na www.autoskrzynia.pl moze tam coś znajdziesz
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 13:23 przez bibi466, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlatego jestem na niego wściekły.. Specjalnie o te nity go pytałem, jak bym wiedział że są, to od razu kazał bym je wymieniać, koszt był by niewielki, a teraz za nową skrzynie muszę dać tyle co za części do remontowania starej.. Normalnie ręce mi opadły..
Właśnie sam też znalazłem tą stronę co podałeś, ceny widzę bardzo ok, ok . 1200 po zdaniu starej, tylko że 1mc gwarancji rozruchowej to niedużo.. Chyba trzeba się będzie rozstać z tym autem i to jak najszybciej..
Zaraz dzwonie na ten warsztat. Jak by ktoś jeszcze miał jakieś doświadczenia z wymianą skrzyń, i kogoś poleca/nie poleca to proszę o jakiekolwiek info, bo sprawę muszę jak najszybciej załatwić..
Właśnie sam też znalazłem tą stronę co podałeś, ceny widzę bardzo ok, ok . 1200 po zdaniu starej, tylko że 1mc gwarancji rozruchowej to niedużo.. Chyba trzeba się będzie rozstać z tym autem i to jak najszybciej..
Zaraz dzwonie na ten warsztat. Jak by ktoś jeszcze miał jakieś doświadczenia z wymianą skrzyń, i kogoś poleca/nie poleca to proszę o jakiekolwiek info, bo sprawę muszę jak najszybciej załatwić..
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 13:30 przez Pablitto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 15:11
- Lokalizacja: błonie
witam. ja też posiadam skrzynię duu , przebieg 145000, i jak narazie odpukać nic wielkiego się nie dzieje. są czasami problemy z 1 i 2, więc moje pytanie brzmi : co robić z nitami?
zostawić czy wymieniać ?
mk4 1.6 sr 1999 r.
zostawić czy wymieniać ?
mk4 1.6 sr 1999 r.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 20:01 przez michasbroda, łącznie zmieniany 1 raz.
wiedz na kanał jak był na akcji serwisowej to powinein miec nalepke.michasbroda pisze:witam. ja też posiadam skrzynię duu , przebieg 145000, i jak narazie odpukać nic wielkiego się nie dzieje. są czasami problemy z 1 i 2, więc moje pytanie brzmi : co robić z nitami?
zostawić czy wymieniać ?
mk4 1.6 sr 1999 r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości