Kąt poczatku wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » ndz lut 22, 2009 19:28

ustawili mi tak w serwisie bosha - wzieli za to 75zł za komputer i 65zł za ustawienie kata

wnioskuje ze mam do nich jak najszybciej pojechac i co powiedziec ?:) ze zle pali tylko

czy przyznac sie ze sam sprawdzalem kat i powinien byc 45-50

jak myslisz ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 22, 2009 19:30

jesli ustawiali wg kompa to jak mogli go zle ustawic??

niech poprawiaja


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » ndz lut 22, 2009 19:52

ile czasu trwa poprawne nastawienie tego kata, oni pracuja w czasie mojej pracy - musze wiedziec na ile czasu brac wolne z roboty



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 22, 2009 19:55

mike_00, mnie to zajmuje maks 30 min, ile oni z tym sie beda bawic to nie mam pojecia,

jesli masz vaga sam sobie to ustaw, nie jest to trudne


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » ndz lut 22, 2009 20:16

jak juz wybulilem tyle kasy to mogliby oni to zrobic do konca dobrze, mam tylko nadzieje ze mnie nie pogonia z tekstem "dobrze ustawiony - my wiemy co robimy" bo wtedy to juz chyba sie ostro zdenerwuje

a tak na marginesie - jaki wplyw na spalanie ma ten kat wtrysku ?? jak sie moze zmienic spalanie w zaleznosci od zlego ustawienia

uważaj na słowa
damcio151
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 20:21 przez mike_00, łącznie zmieniany 1 raz.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz lut 22, 2009 20:20

Ustawienie kąta wtrysku.

Kat wtrysku ustawia się tylko i wyłącznie kręcąc pompa.Kompem można wyregulować dawkę wtrysku,jednakże możliwości jej zmiany i tak nie są wielkie,najlepiej przesuwać nastawnik.Co do sprawdzenia kata wtrysku.Jak uruchomisz vag,wejdź w blok pomiarowy 01,grupa 000,następnie przełącz na nastawy podstawowe i zobaczysz przycisk TDI timing,kliknij tam i pojawi Ci się wykres.Z niego właśnie odczytujesz kat wtrysku.Jeżeli jest za wysoko,kręcisz pompa w prawo,jak za nisko w lewo(do silnika).Pamiętaj przedtem,aby poluzować śrubki i nie kręć za dużo,milimetry...milimetry..



wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: wtct » wt lut 24, 2009 16:41

Witam,

Wymieniałem w serwisie bosch rozrząd i ustawiałem kąt początku wtrysku, sprawdziłem go i jest za wczesny, oto dowód(temp płynu ponad 80st. C):

Obrazek

Zadzwoniłem do nich i poinformowałem o tym fakcie, a oni powiedzieli, że ustawiali za pomocą zegara wkręcając go do pompy wtryskowej. Oczywiście sprawdzą mi go jeszcze raz ale jak wg. nich bedzie dobrze to za to zapłace.

Pomóżncie co mam zrobić
Pozdrawiam
Wojciech



Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » wt lut 24, 2009 17:49

a to zabawne, u mnie jest lepiej ustawiony ale jednak tez im sie to nie udalo dobrze zrobic

mowiles im ze sprawdzales komputerem i jest zle ?? czy tylko ze zle pali ??

ja jeszcze chce na takim pojezdzic i zobaczyc jak sie zachowywac bedzie, potem sie zobaczy, albo sam go przestawie bo juz wiem jak, albo pojade do nich



wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: wtct » wt lut 24, 2009 17:53

mike_00 pisze:mowiles im ze sprawdzales komputerem i jest zle ?? czy tylko ze zle pali ??
Mówiłem, że miałem dostęp u znajomego do vaga i sprawdziłem sobie. A on powiedział, że nie wie jak to sprawdzałem (wyśmiał się) i powiedział, że sprawdzą zegarem a jak bedzie dobrze to zapłace... :grrr:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt lut 24, 2009 18:01

Na zegar to ustawia sie stare klekoty bez komputera. Po to jest komputer aby po ustawieniu na zegar (choc wcale tego nie trzeba uzywac), odczytac wartosc kata na komputerze i wyregulowac go.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: wtct » wt lut 24, 2009 18:08

bradley pisze:odczytac wartosc kata na komputerze i wyregulowac go.
Tylko chyba chodzi o to, że nie trzeba zagrzewać silnika i nie trzeba go cały czas zapalać i wielokrotnie odkręcać śrub.



Manciaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:01
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Manciaz » wt lut 24, 2009 22:43

Mam Pytanie czy jak już znajdę pełną wersję vaga i będe chciał ustawić kąt wtrysku to musze przekręcać pompą na wyłączonym silniku czy może mógł bym to robić na zapalonym?



Awatar użytkownika
mike_00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mike_00 » wt lut 24, 2009 22:54

na wlaczonym mozna krecic pompa, przynajmniej tak pisali wczesniej na forum



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » wt lut 24, 2009 23:28

mike_00 pisze:na wlaczonym mozna krecic pompa, przynajmniej tak pisali wczesniej na forum
To zależy od typu silnika. W ASV a co za tym idzie jeśli dobrze pamiętam ALH nie ma szans. Jeśli uruchomisz silnik z odkręconą pompą to masz z głowy dobrą godzinę na szukanie tego małego zakresu w którym VAG wyświetla jakiekolwiek wartości. Może w innych silnikach jest taka możliwość - trudno mi powiedzieć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 51 gości