szumią łożyska albo opony 4motion TDI 115KM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: sob lut 21, 2009 14:46
- Lokalizacja: Kraków , Kielce
- Kontakt:
szumią łożyska albo opony 4motion TDI 115KM
Witam wszystjichh mam taki problem , jedze golfem VI TDI 115 KM 4 motiom i przy predkosciach ok 110 km/h słysze szym tak jakby z tylnej osi, mam wrażenie ze jak przyspieszam to nie szumi a jak puszcze na luz albo zwalniam to szumia opony albo tylny naped , czy to normalne?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: sob lut 21, 2009 14:46
- Lokalizacja: Kraków , Kielce
- Kontakt:
na liczniku ma 157 tys.km teoretycznie ma książke serwisowa i jakis tam wpis jest, wiec niby by tyle miał. Ja jeszcze nic nie robiłem przy nim, a z tego co wiem to trzeba olej wymienic w Haldexie i pewnie filtr, auto było sprowadzone z włoch, Opony sa załozone Micheliny Alpin stare z 2001r jakis tam bierznik jest ze 3 mm ostatni raz na nich.
szumią łożyska albo opony 4motion TDI 115KM
Jak szumią opony można to sprawdzić przeciągając po bieżniku ręką, czuć falistą powierzchnie .
Też przymierzałem się do wymiany łożysk dopóki nie pojechałem do zakładu wulkanizacyjnego .
U mnie opony szumiały przy 60km/h i późnej ustawało .
Powodem były zużyte amortyzatory tylnego zawieszenia (jeden 6%, a drugi 0)przez co ABS strzelał i wycierał na oponie małe placki .
A efektem było huczenie .
Też przymierzałem się do wymiany łożysk dopóki nie pojechałem do zakładu wulkanizacyjnego .
U mnie opony szumiały przy 60km/h i późnej ustawało .
Powodem były zużyte amortyzatory tylnego zawieszenia (jeden 6%, a drugi 0)przez co ABS strzelał i wycierał na oponie małe placki .
A efektem było huczenie .
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 13:57 przez ZWIREK1, łącznie zmieniany 1 raz.
To ja sie podepne pod temat nie zasmiecajac nam forum
Mam podobny problem z szumieniem, jednak u mnie szumi tylko i wylacznie podlas skretu w prawo... gdy tylko ustawie kierownice prosto i kola sa rowne odrazu ustaje... przy skrecie w lewo tego nie ma.
Jak myslicie Panowie? Moze byc lozysko? Pod wplywem nacisku huczy bo juz sie lekko wyrobilo? Jezli tak to zapewne bylo by to przy skrecie w prawo prawe tak? Bo chyba dostaje wiekszy nacisk... Moge sie mylic
pozdrawiam
Mam podobny problem z szumieniem, jednak u mnie szumi tylko i wylacznie podlas skretu w prawo... gdy tylko ustawie kierownice prosto i kola sa rowne odrazu ustaje... przy skrecie w lewo tego nie ma.
Jak myslicie Panowie? Moze byc lozysko? Pod wplywem nacisku huczy bo juz sie lekko wyrobilo? Jezli tak to zapewne bylo by to przy skrecie w prawo prawe tak? Bo chyba dostaje wiekszy nacisk... Moge sie mylic
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lut 24, 2009 17:55 przez marcelvw, łącznie zmieniany 1 raz.
Brat miał tak w passacie i było łożysko uszkodzone, ale miał naganiane ponad 400tys.marcelvw pisze:To ja sie podepne pod temat nie zasmiecajac nam forum
Mam podobny problem z szumieniem, jednak u mnie szumi tylko i wylacznie podlas skretu w prawo... gdy tylko ustawie kierownice prosto i kola sa rowne odrazu ustaje... przy skrecie w lewo tego nie ma.
Jak myslicie Panowie? Moze byc lozysko? Pod wplywem nacisku huczy bo juz sie lekko wyrobilo? Jezli tak to zapewne bylo by to przy skrecie w prawo prawe tak? Bo chyba dostaje wiekszy nacisk... Moge sie mylic
pozdrawiam
Pozwólcie że również się podepnę pod ten temat, ja również mam mk4 tdi 115 4 motion, u mnie problem wygląda na tym że podczas prędkości powyżej 130 km słychać huczenie, huczenie występuje kiedy dodaję gazu, natomiast ustępuje kiedy się toczy, co to może być?? wał napędowy?? półosie?/ czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem??
Martino
i tu moze byc główna przyczyna opona spełnia własciwosci do 3 lat dalej moze wygladac nawet perfekcyjnie ale to niejest juz ta guma pożycz od kogos koła to juz bedziesz miał wykluczona jedna opcje....olej i filtr na tyle chyba co 60tysiarturo_01 pisze:załozone Micheliny Alpin stare z 2001r
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 21:19 przez jacco, łącznie zmieniany 1 raz.
alpin to zimówka, więc będzie huczeć na suchym asfalcie, w dodatku to kierunkowa opona a te mają tendencję do schodkowania przy zawieszeniach wielowahaczowych.. no i do tego dochodzi ich stopień zużycia zacznij od gumarturo_01 pisze:załozone Micheliny Alpin stare z 2001r
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: sob lut 21, 2009 14:46
- Lokalizacja: Kraków , Kielce
- Kontakt:
dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi , teraz mam wiekszy problem z tym golfem bo najprawdopodobniej sa pompowtryskiwacze do uszczelnienia albo do wymiany bo on dostaje sie do oleju silnikowego i na 3 cylindrze pokazuje ze robi korekte na poziomie 2,1 mg/H a na reszcie jest +/- 0,2 mg/H ktos o tym pisał ile ma byc?
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
To ja sie tez podepne. Zmienilem oponki na letnie. Przod wywalilem i kupilem nowe a stare letnie z tylu przelozylem na przod (6mm Bridgestone Potenza re720). No i zauwazylem ze teraz przy predkosci 70-80 strasznie szumi. Wydawalo mi sie ze to wina opon ale dzis odkrylem ze szum ustaje przy skrecaniu w lewo. W prawo tak nie jest. Dodatkowo przy mocniejszym skrecie w lewo slychac taki cichy pisk jak...hmmm hamujacy pociag. Wiec jak mysliscie lozysko do wymiany??...czy moze da sie je jakos uratowac...slyszalem ze mozna jakas tam srube skrecic i powinno pomoc. Dzieki za helpa:).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 292 gości