tylna wycieraczka całkowicie na płasko!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

martinez_RE5PECT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sty 27, 2005 10:53
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: martinez_RE5PECT » pt wrz 23, 2005 01:57

a ja nie mam wogole i nie mam problemu :D


[url=http://www.martinez-mk2.neostrada.pl]Moja stronka[/url]
[url=http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2892]Moj profil na VWZone[/url]

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » pt wrz 23, 2005 10:04

Ja także :P


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » wt paź 04, 2005 17:03

polozylem dzisiaj wycieralke wg porady Quatro7 i calkowicie na plasko nie lezy. jest jakies 3-4cm od uszczelki. wiecej sie nie da jej polozyc bo chaczy o spryskiwacz :/ gdzie mam ja podgiac i jak to zrobic?? :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt paź 04, 2005 23:20

ja nie korzystałem z porady, rozbierz, odłacz mechanizm od silniczka i przetestuj jak to pracuje, da sie to zrobic bardzo proste, nie w każdym aucie jest tak samo. u mnie idealnie leży na płasko przy uszczelce, moze 2mm nad nią:)

P.S.
przednie też położyłem, tylko był problem bo trzeba było przerobic mechanizm zeby ta wycieraczka po stronie kierowcy miałą wiekszy skok, bo inaczej miałem 15cm od słupka niestartej szyby, ale jaka róznica w wyglądzie!! polecam, jedyny problem to to ze u samej góry pióro wycieraczki lekko przy każdym ruchu nachodzi na uszczelke szyby, ale cóż, tak schodzą słupki do dachu, na szczescie nie chodzą nigdy na słucho i sie slizga ładnie pióro po tej uszczelce:) w wycieraniu też jest cycus glancuś!
Polecam taka przeróbke, lepiej starta szyba i jaka satysfakcja z tego ze wycieraczki są przy samej szybie:)


Mk3 GTI 16V ABF

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » śr paź 05, 2005 00:21

no wlasnie juz nie moge jej wiecej polozyc, po prostu chaczy o spryskiwacz i tyle. bez giecia sie ie obejdzie :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » śr paź 05, 2005 10:17

Hehe :) Ja mam położone wycieraczki w obydwu Golfach już sporo czasu - fajna sprawa ;) Polecam ;)

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
gregor_oe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 20, 2005 22:28
Lokalizacja: gorlice
Kontakt:

Post autor: gregor_oe » śr paź 05, 2005 19:27

igor jak połozyłes przednie mozesz to opisac


pozdro
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD

Awatar użytkownika
KUSTO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 09:17
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: KUSTO » czw paź 06, 2005 00:54

zrobiłem to 3 minuty bez schematu uwazam ze tak jest piekniej pozdrawiam fanow MK2



Awatar użytkownika
krzyslebork3
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 62
Rejestracja: pn gru 10, 2007 17:33
Lokalizacja: Lemborg koło lubonidz :P
Kontakt:

:)

Post autor: krzyslebork3 » ndz lis 02, 2008 14:24

Ja dzis u siebie też tył położyłem :)

Obrazek Obrazek

Ale mam mały problem a mianowicie denerwuje mnie to że ramie wycieraczki zasłania mi strumień płynu ze spryskiwacza - a jeżeli by tak zastosował rozwiązanie z nowszych aut ?? :hmm:
Chodzi o to że na przykład u mnie w aucie firmowym (renault master 99 r ) dysze sprysków są zamocowane do ramienia wycieraczki i na przewodzie poruszają się razem z nią , myślę żeby zaadoptować to rozwiązanie z tyłu w Mk II :) :) :)
bo niestety z przodu wyglądałoby to mało estetycznie :/
co o tym myślicie ??
ja chyba spróbuje :)


<b>JP - jestem prawilny <b>

Awatar użytkownika
KUSTO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 09:17
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: KUSTO » czw lis 06, 2008 00:50

zawsze mozna pokąbinpwać ja nie pamietam by mi to przeszkadzało bo na jedno wychodzi bo jak włączasz odrazu działa wycieraczka i 50 ml płynu jak ucieknie to nic sie nie stanie pozdrawiam jak juz sie uporasz zapodaj fote na blat :)



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw lis 06, 2008 23:33

krzyslebork3 pisze:Ale mam mały problem a mianowicie denerwuje mnie to że ramie wycieraczki zasłania mi strumień płynu ze spryskiwacza - a jeżeli by tak zastosował rozwiązanie z nowszych aut ??
zalozylem przedni spryskiwacz z mk1 i nic nie zawadza i leje podwójnie :drinkers: :drinkers:



Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Post autor: Radek90 » sob lut 21, 2009 16:45

Quatro7 pisze:wiec zaczynamy tak samo jak normalnie
czyli podnosimy klape...ściągamy ten plastyk i odkręcamy śróbke (każdy chyba wie którą)
i nie ustawiamy tak jak sie nam podoba tylko tak by wycieraczka nie miała takiego "powrotu" przy dochodzeniu do uszczelki...
aby to zrobić ta srebrna prowadnica mósi być na równi (równolegle) z tym takim złotym co jest przykręcone do silniczka...
teraz jak puscimy wycieraczke zauważymy ze nie ma powrotów tylko zatrzemuje sie od razu w danym miejscu...
następnie mozemy założyuć obudowe i zamknac klape...
odkręcamy wycieraczke i przesuwamy ją do takiej pozycji jaka nam sie podoba i przykręcamy śróbke z powrotem...
koniec
Dziś właśnie zrobiłem sobię tym sposobem wycieraczkę i jest bardzo dobrze jakies 3 mm od uszczelki ale wszystko równo poziomo idealnie do uszczelki bomba, odrazu lepiej wygląda :D txh:D


__________________________________
:bigok:
__________________________________

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » sob maja 09, 2009 10:36

Mr. X pisze: 1. Otwieramy tylną klapę do góry i wąskim płaskim śrubokrętem podważamy 5 plastikowych zapinek (zatrzasków) trzymających od wewnętrznej strony klapy plastikową osłonę silnika tylnej wycieraczki i zdejmujemy delikatnie tę osłonę.



2. Kluczem płaskim 10 odkręcamy nakrętkę trzymającą ruchomy element napędu wycieraczki na wieloklinie silnika wycieraczki po lewej stronie klapy (patrząc od tyłu auta).



3. Przesuwamy wycieraczkę w przeciwne położenie (w stronę poziomu) i mocujemy ruchomy element napędu wycieraczki na wieloklinie silnika przesuwając go dokładnie o 180 stopni w stosunku do położenia początkowego.

4. Nakręcamy nakrętkę na wieloklin silnika tylnej wycieraczki. Teraz jest trudniej, bo przeszkadza nam ramię napędowe wycieraczki. Dlatego niezbędny jest klucz płaski.



5. Teraz przymykamy klapę i podnosimy do góry nakładkę ramienia mocującego tylną wycieraczkę do klapy i odkręcamy nakrętkę z wieloklina. W Golfach o dłuższym ramieniu wycieraczki (GT, GTI, GTD) będzie to klucz 14, w pozostałych przypadkach 10.



6. Zdejmujemy ramię wycieraczki z wieloklina i przesuwamy wycieraczkę w prawo do położenia bliskiego poziomowi i ponownie nakładamy ją na wieloklin oraz nakręcamy nakrętkę. Tutaj uwaga: nie należy przesadzać i układać wycieraczki dokładnie poziomo, by piórko leżało na brzegu uszczelki szyby. Podczas pracy wycieraczka będzie robić szersze ruchy zataczające poza jej pozycję spoczynkową (tak, jak to robiła poprzednio ale na przeciwnym końcu pracy � przecież przełożyliśmy ramię na wieloklinie silnika!) i w ten sposób uderzać w spryskiwacz szyby (co szybko go rozwali) a także piórko wycieraczki będzie uderzało w uszczelkę szyby (co szybko rozwali piórko).



7. Testujemy ustawienie do możliwie najbliższego dopuszczalnego poziomowi położenia wycieraczki uruchamiając ją i obserwując jej cykl pracy (tutaj przyda się druga osoba) i ewentualnie dokonujemy poprawki-regulacji.

8. Teraz można już zamknąć osłonę silnika wycieraczki w klapie wkładając ją na swoje miejsce uważając na "zawiasy" od strony szyby i wpinając zapinki od strony dołu klapy. Dla większości z Was praca już skończona.

9. Dla bardziej zapalonych pozostaje jeszcze lekkie dogięcie ramienia wycieraczki w miejscu jej fabrycznego przegięcia tak, by piórko leżało poziomo, równolegle do brzegu szyby. Ta czynność pozwala osiągnąć idealnie poziome położenie bez skutków ubocznych, jakie występują przy zbyt dalekim przesunięciu ramienia wycieraczki na jej wieloklinie.

Powodzenia!
robie tak ale mi wycieraczka chodzi całkiem po za samochód co jest nie tak ?



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » sob maja 09, 2009 11:15

palel36 pisze:robie tak ale mi wycieraczka chodzi całkiem po za samochód co jest nie tak ?
Tu masz Kolego opisane co zrobić, wraz ze zdjęciami.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ycieraczka



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 390 gości