Chwilowe zaniki mocy i problemy z temperatura silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Chwilowe zaniki mocy i problemy z temperatura silnika
Witam
Mam dwa problemy z moim autkiem
Pierwszy problem jest taki, że po przejechaniu 20km trasy mam temperaturę na wskaźniku minimum, gdy wjechałem w miasto postałem na jednych potem drugich światłach temperatura momentalnie wzrosła wskażnik był w połowie czyli normalna temperatura rozgrzanego silnika, wyjechałem z miasta na trasę i chwila moment spadł znowu na minimum. Czy to normalne czy coś jest nie tak ?
Drugi problem jest taki, że odczuwam chwilowe zaniki mocy, objawia się to tak że po przejechaniu np 20 km jade sobie normalnie nagle zwalniam skręcam jade te 30 - 40km/h redukcja do 3 i chce jechać ja mu gaz i czuje że on nie idzie w przód nawet obroty się nie zwiększają dopiero po chwili zaskakuje i już jest ok. Zdarza się to żadko, zarówno na rozgrzanym silniku jak i na zimnym.
Czy ktoś wie od czego mogą dziać się takie cyrki ?
Mam dwa problemy z moim autkiem
Pierwszy problem jest taki, że po przejechaniu 20km trasy mam temperaturę na wskaźniku minimum, gdy wjechałem w miasto postałem na jednych potem drugich światłach temperatura momentalnie wzrosła wskażnik był w połowie czyli normalna temperatura rozgrzanego silnika, wyjechałem z miasta na trasę i chwila moment spadł znowu na minimum. Czy to normalne czy coś jest nie tak ?
Drugi problem jest taki, że odczuwam chwilowe zaniki mocy, objawia się to tak że po przejechaniu np 20 km jade sobie normalnie nagle zwalniam skręcam jade te 30 - 40km/h redukcja do 3 i chce jechać ja mu gaz i czuje że on nie idzie w przód nawet obroty się nie zwiększają dopiero po chwili zaskakuje i już jest ok. Zdarza się to żadko, zarówno na rozgrzanym silniku jak i na zimnym.
Czy ktoś wie od czego mogą dziać się takie cyrki ?
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
1.6 ABU, AEA czy AEE?
Miałem bardzo podobne objawy kiedy padła mi pompa wody.Wiśniowy18 pisze:po przejechaniu 20km trasy mam temperaturę na wskaźniku minimum, gdy wjechałem w miasto postałem na jednych potem drugich światłach temperatura momentalnie wzrosła wskażnik był w połowie czyli normalna temperatura rozgrzanego silnika, wyjechałem z miasta na trasę i chwila moment spadł znowu na minimum.
Ostatnio zmieniony sob lut 21, 2009 12:50 przez wolfzan, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Nie wiem jaka jest skrzynia u ciebie ale u mnie to raczej 30km/h i Redukcja na 3 bieg to raczej bezsens... przy takiej prędkości to raczej 2 bieg.Wiśniowy18 pisze:jade te 30 - 40km/h redukcja do 3 i chce jechać ja mu gaz i czuje że on nie idzie w przód nawet obroty się nie zwiększają dopiero po chwili zaskakuje
A co do temperatury to jaki poziom płynu masz?? Sprawdzałeś czy dolny wąż zimny??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Wiśniowy18, A w bagażniku nie masz takiej karteczki 10cmx10cm?? tam jet wszystko od wyposażenia po wersję, moc oznaczenie i pojemność silnika.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
W dziale FAQ są gdzieś zdjęcia wszystkich silników występujących w MK3. Jeżeli chodzi o temp silnika to do wymiany termostat. Jeżeli masz silnik o oznaczeniu ABU to również w dziale FAQ jest mojego autorstwa fotoporada jak wymienić termostat. Ps. jak będziesz kupował termostat to nie bierz francuskiego VERNETA tylko niemiecki WAHLER. Ja dziś będę zmieniał na niemiecki, bo te francuskie są do d...
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Zaraz zajrzę do bagażnika zobaczę czy tam coś jest napisane, A jak nie to poszukam w dziale FAQ tych zdjęć i sprawdzę
A co do tych zaników mocy to może najpierw profilaktycznie wymienić filtr paliwa i powietrza ? W sumie to auto kupione pół roku temu i nie wiem kiedy było to wymieniane
A co do tych zaników mocy to może najpierw profilaktycznie wymienić filtr paliwa i powietrza ? W sumie to auto kupione pół roku temu i nie wiem kiedy było to wymieniane
Mam golfa "3", a jak kolega pożyczy to "4"
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
To nie świadczy o tym jaki masz silnik. Sprawdź w bagażniku lub zapodaj foto silnika.Wiśniowy18 pisze:prawdopodobnie jest to ABU bo mam wspomaganie i klimę.
Przecież podstawa po kupnie to rozrząd, filtry, olej... Może zapchał Ci się filtr paliwa. Koszt niewielki, a może pomóc.Wiśniowy18 pisze:A co do tych zaników mocy to może najpierw profilaktycznie wymienić filtr paliwa i powietrza ? W sumie to auto kupione pół roku temu i nie wiem kiedy było to wymieniane
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Po kupnie wymieniałem oczywiście rozrząd, filtr oleju i olej
Odnośnie tych zaników mocy to dzieje się to rzadko i jest tylko chwilowe przez pare sekund. Normalnie silnik pali bez problemu ma moc, wkręca się na obroty bez problemu, z obrotów schodzi płynnie.
Odnośnie tych zaników mocy to dzieje się to rzadko i jest tylko chwilowe przez pare sekund. Normalnie silnik pali bez problemu ma moc, wkręca się na obroty bez problemu, z obrotów schodzi płynnie.
Mam golfa "3", a jak kolega pożyczy to "4"
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
- Wiśniowy18
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 430 gości