Grupowy Chiptuning Compsport
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Ogolem tak choc liczylem na przelamanie barieru 130KM i 300Nmsebcio_T4 pisze:Czyli wszyscy zadowoleni?
Tez chcialbym o to zapytac:) Moze gdybym sciagnal kolektor ssacy i przerazil sie ile tam jest nagaru to byloby lepiej po czyszczeniu. EGR zaslepiony? Wydech calkowicie seryjny (srednica) czy cos tam bylo powiekszane?Maicroft pisze:mariachi, Masz katalizator czy tylko puszka?? Czysciles caly dolot + IC?? Pompa na pewno jest seryjna?? Moze juz ja ktos podmienial:D
Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
kat jest wyciągnięty, została rozcięta pucha i wstawiona w środek rurka żeby nie było zawirowań, potem wszystko pospawane, spawy wyszlifowane i wygląda jakby dalej tam był nieruszany, Ale sam nie wiem czemu go wicinałem , wyglądał jak nowy, wogóle nie zapchany.Maicroft pisze:mariachi, Masz katalizator czy tylko puszka?? Czysciles caly dolot + IC?? Pompa na pewno jest seryjna?? Moze juz ja ktos podmienial:D
No i zaślepiłem EGR i wyczyściłem kolektor, Ale sam nie wiem czemu bo wiele syfu z niego nie wyciągnąłem
Reszta dolotu jest czysta, kiedyś wyciągnąłem IC żeby go przejechać z zewnątrz karcherem, i co się okazało nie wylało się nic oleju ze środka, podobnie jak z węży , tak więc turbina też zdrowa,
A wiem ile oleju potrafi być w autach w układzie IC -węże, bo często je ściągam w warsztacie , np robiąc rozrząd w mk4 trzeba ściąnąć węża.
Sprawdzę nr pompy tak dla pewności, jak znajdę chwilę, bo wszyscy mi sugerują że nie może być z 1Z
[ Dodano: 20 Lut 2009 18:11 ]
no i tak jak napisał bradley
bradley pisze:Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy
Tez Wam dziekujemariachi pisze:no i tak jak napisał bradley
bradley napisał/a:
Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 19:17 przez sebcio_T4, łącznie zmieniany 2 razy.
vagmalopolska.pl
-
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała
no to i ja sie pochwalę:
seria katalogowo: 150KM i chyba 320 NM
seria faktyczna: 173,2 KM i 349,5 NM
po programie: 188,6 i 395,7 NM
różnica: bezcenna moze i mocy oszałamiająco nie przybyło ale to zupełnie inny samochód
Przy okazi dziękuje Compsportowi i sebcio_T4 za sam pomysł i założenie grupy
ps. wykresy w niedziele bo nie mam skanera...
seria katalogowo: 150KM i chyba 320 NM
seria faktyczna: 173,2 KM i 349,5 NM
po programie: 188,6 i 395,7 NM
różnica: bezcenna moze i mocy oszałamiająco nie przybyło ale to zupełnie inny samochód
Przy okazi dziękuje Compsportowi i sebcio_T4 za sam pomysł i założenie grupy
ps. wykresy w niedziele bo nie mam skanera...
-
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
- Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
- Kontakt:
mariachi, W AHFie czyscilem dolor, EGR itd po ~90kkm. Przekroj byl o 1/3 mniejszy niz seria. Po wyczyszczeniu i zaslepieniu EGRa jakies 40kkm potem bylo tam w zasadzie dalej czysto, a jak dalej to nie wiem, bo przy 150kkm sprzedalem to auto.
Wywalenie kata czasem odetka troche wydech i to tez cos daje.
A mi tam wyszlo tyle co mialo wyjsc, wiec zle nie jest. Praktycznie od 1800-3600 jest plaskie 350Nm z mala gorka przy 2500 i tak niech bedzie Przynajmniej nie bedzie narzekac DSG ze ma za duzo Nm do przeniesienia :green_fuck:
sebcio_T4, Dzieki
Wywalenie kata czasem odetka troche wydech i to tez cos daje.
A mi tam wyszlo tyle co mialo wyjsc, wiec zle nie jest. Praktycznie od 1800-3600 jest plaskie 350Nm z mala gorka przy 2500 i tak niech bedzie Przynajmniej nie bedzie narzekac DSG ze ma za duzo Nm do przeniesienia :green_fuck:
sebcio_T4, Dzieki
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
no i sprawdziłem 028 130 110H - czyli seria 1ZSprawdzę nr pompy tak dla pewności, jak znajdę chwilę, bo wszyscy mi sugerują że nie może być z 1Z
AFN ma 028 130 115A
Szkoda że Ci się HaDeSsS, nie udało ale na pocieszenie - pewnie marne bo się nastawiłeś na więcej - to powiem że nawet bez wirusa masz najwięcej koniów z nas wszystkich
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości