[mk II] BRAK MOCY !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[mk II] BRAK MOCY !!

Post autor: Siara » sob gru 17, 2005 20:13

Witam! Moze ktos mi pomoze w tej sprawie. Chodzi o to ze moj gofer dostaje mocy dopiero jak osagnie wysokie obroty (nie powiem ile bo nie mam obrotka, ale na wyzszych). Poprostu nie jedzie jak sie go nie przecagnie. Tak samo jest na LPG jak i na benzynie, wiec wykluczam regulacje gazu lub gaznika tym bardziej ze niedawno regulowałem jedno i drugie.
Moze cos z zaplonem, przy regulacji gaznika mi regulował ale wydaje mi sie ze tak na odpier.dol sie, choc bylem wczesniej przed regulacja gaznika u znajomego mech. i tez mi regulowal zaplon i bylo podobnie.
Dodam ze mam RP ale na gazniku i układ zaplonowy mam w układzie bosha.
Moze jest cos nie tak z tym urzadzeniem podcisnieniowym przy aparacie zaplonowym (nie wiem jak to sie nazywa) ?? Co wy sadzicie i ile moze takie cos kosztowac ??
Pozdro!!



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » sob gru 17, 2005 21:23

Jeśli była by uszkodzona membrana od wyprzedzenia zapłonu to nie miał by mocy własnie na wysokich obrotach. Ja bym sprawdził ciśnienie sprężania, katalizator, oraz jeszcze raz ustawił zapłon. Ja ustawiałem zapłon na oko i było dobrze, a jak pojechałem na ustwienie do elektryka na lampie stroboskopowej to tak ustawił, że wogóle nie jechał i musiałem znowu ustawiać na oko.



Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

Post autor: vasyl22 » sob gru 17, 2005 23:47

ja mam membrane pekniętą i zatkałem chwilowo przewod aby nie ciągnął na darmo lewego powietrza bo za duza dawka spowoduje ze bedzie mulisty ja zrobiłem tak jak pisze ale do tego przyspieszyłem zapłon aby mniej wiecej wyregulowac stan miedzy dawka powietrza a aparatem zapłonowym spróbuj możliwe ze pomoze dla mojego mk2 dalo efekt ale musze to wymienic powodzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 245 gości